Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر آمریکایی تهدید کرد که اگر مسئولین مدرسه به فرزندانش اجبار کنند که ماسک بزنند آنها را با اسلحه های پر به مدرسه خواهد فرستاد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم،‌ مادرآمریکایی اهل ویرجینیا تهدید کرد که "تفنگ های پرشده " را به دلیل دستور زدن ماسک اجباری به فرزندانش به مدرسه خواهد آورد.
"آملیا کینگ " در جلسه هیئت مدیره مدرسه دولتی شهرستان پیج در لوری، عصر پنجشنبه بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"ماسک اجباری نیست. فرزندان من دوشنبه با ماسک به مدرسه نمی آیند، خوب. این اتفاق نمی افتد اگر انها را وادار به ماسک زدن کنید من تک تک اسلحه هایم را پر و آماده خواهم کرد . این زن تهدید خود را آشکارا در جلسه هیئت مدیره مدرسه عنوان کرد.
"آنتونیا فاکس"، ناظر مدارس شهرستان پیج و "مگان گوردون"، رئیس هیئت مدیره مدرسه، روز جمعه بیانیه‌ای مشترک منتشر کردند و توضیح دادند که در مورد اظهارات تهدید آمیز این زن به پلیس اطلاع داده‌اند. آنها اظهار داشتند که با اداره پلیس لوری و دفتر کلانتر شهرستان پیج همکاری می کنند تا با توجه به اظهارات این زن ، در روزهای جمعه و دوشنبه "حضور پلیس را در مدرسه افزایش دهند.
این دو در بیانیه خود نوشتند: "اینگونه نظرات نه تنها با هر چیزی که ما می خواهیم برای دانش آموزان خود الگوسازی کنیم، مخالف است، بلکه با ماهیت نحوه تعامل ما به عنوان یک جامعه با یکدیگر مغایرت دارد.خشونت و تهدید هرگز قابل قبول و مناسب نیست. این نوع رفتار از سوی دانش‌آموزان، اساتید، کارکنان ما قابل تحمل نیست و والدین یا مهمانان بخش مدرسه ما آن را تحمل نمی‌کنند. از این رو هر گونه رفتار این زن و مقاومت کردنش در برابر قوانین با مقابله مسئولین مدرسه و پلیس روبرو خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری

به گزارش قدس آنلاین، این منبع پلیس اظهار داشت: یک طبقه از ساختمان اداری تخلیه شده و بازرسی در محل در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، تخلیه از طبقه هفتم ساختمان اداری این فرودگاه آغاز شده و به دنبال تهدید بمب گذاری، بازرسی در حال انجام است و اماکن و اتاق ها برای [احتمال] وجود مواد منفجره بررسی می شوند.

پلیس گفت که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

گفتنی است؛ چندی پیش تیراندازی در سالن کنسرت شهر «کروکوس» روسیه به کشته شدن ده‌ها نفر منجر شد.

یک شاهد عینی این حادثه تروریستی اعلام کردند که که پس از شلیک گلوله‌ها از سوی افرادی با لباس شبه نظامی و پرتاب نارنجک از سوی آنها، آتش سوزی در سالن کنسرت این مرکز آغاز شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • دانشگاه ایلینوی دانشجویان را به بازداشت و تعلیق تهدید کرد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل