Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمال فرخ زاده روز یکشنبه به رسانه ها گفت: طرح نصب ۱۴۰ دستگاه کنتور فهام به منظور هوشمندسازی شبکه با مبلغ ۶ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال، ۲ طرح اصلاح شبکه فشارمتوسط حدفاصل میدان جمهوری تا چهارراه معلم و بهسازی شبکه فشارضعیف در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال، طرح احداث چهار هزار و ۸۴۴ متر شبکه فشارضعیف هوایی و زمینی با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال، طرح نصب هشت دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۹۰۰ کیلوولت آمپر در شهرستان با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال، طرح بهینه سازی سه دستگاه تابلوهای فشارمتوسط پست های زمینی توزیع برق با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال و طرح تبدیل ۱۰ هزار و ۴۹۰ متر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در برخی روستاهای شهرستان با هشت میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال، به عنوان طرح های قابل افتتاح محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح احداث پست زمینی ارگ بسطام با مبلغ ۱۴ میلیارد ریال، طرح اصلاح سه هزار و ۶۵۰ متر شبکه فشارضعیف در شهر بسطام با اعتبار چهار میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال، طرح بهینه سازی شبکه توزیع برق روستاهای بخش بسطام با مبلغ هفت میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال ، دیگر طرحهای افتتاحی توزیع برق شاهرود است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود ادامه داد: احداث شبکه و نصب دو پست هوایی برای تامین برق متقاضیان جدید بسطام با اعتبار سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، طرح نصب ۲۴ دستگاه تابلوی قطع از راه دور با هدف هوشمندسازی شبکه در بسطام با اعتبار سه میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه خیابان های گلشن و نبوت شهر مجن با مبلغ ۹۱۱ میلیون ریال، از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال است.

برچسب‌ها سمنان شاهرود انرژی برق افتتاح طرح مصرف بهینه برق اعتبارات برق شركت‌ توزيع نيروی برق دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان شاهرود انرژی برق سمنان شاهرود انرژی برق افتتاح طرح مصرف بهینه برق اعتبارات برق شركت توزيع نيروی برق دهه فجر شبکه فشارضعیف میلیون ریال توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع 1402 بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد.

لذا مقرر گردید از امروز تا 10روز آینده به حساب 82500  زائر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد