Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@03:15:32 GMT

توطئه قتل یک مرد برای بازی کردن با جسد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۳۳۰

توطئه قتل یک مرد برای بازی کردن با جسد

جوانی که قصد داشت مردی را کشته و با جسدش بازی کند بازداشت شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم،‌ جوان آمریکایی که قصد داشت تا مردی را کشته و با جسدش بازی کند پس از بازجویی اعتراف کرد که این نقشه را از فیلم جیغ  الهام گرفته است.
بنا بر گزارش پلیس یک نوجوان  اهل فلوریدای آمریکا به اتهام توطئه برای کشتن مردی که اغلب در کنار خانه‌اش می‌دوید دستگیر شده است او اعتراف کرده هدفش این بوده تا بتواند با جسد مرد بازی کند، نقشه‌ای که گفته می‌شود از فیلم «جیغ» الهام گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش فاکس 35 اورلاندو،" لوگان اسمیت"، 18 ساله، این هفته پس از حمله به یک دونده در نزدیکی خانه اش در کاکائو، در حدود 46 مایلی جنوب شرقی اورلاندو، به تلاش برای قتل متهم شد.
بر اساس گزارش دستگیری به دست آمده ، دونده با "اسمیت مبارزه" کرده تا ماموران پلیس از راه رسیده و او را دستگیر کنند.
این گزارش می‌گوید که اسمیت، که قبلا هرگز این دونده را ندیده بود، به مقامات گفت که قصد داشت جسد مرد را در کمد خود نگه دارد تا "با قربانی بازی کند تا خیالات جنسی او را برآورده کند".
متهم پس از دستگیری به صراحت اعتراف کرده که این نقشه را از فیلم جیغ الهام گرفته است .
به گفته یکی از آشنایان متهم "لوگان "‌فردی تنها بوده که به دلیل اخلاق خاصش دوستان چندانی نداشته و هرگز به دور همی ها و مهمانی ها دعوت نمی شد و آدمی عجیب و درون گرایی بوده است.

انتهای پیام/

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بین المللی دبی، جمعه علی امیریان دونده کشورمان در ماده ۸۰۰ متر با ثبت زمان یک دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه زودتر از سایر دونده‌ها از خط پایان عبورکرد و به نشان طلا رسید.    در دوی ۱۰۰ متر زنان هم حمیده اسماعیل نژاد بانوی دوهای سرعت ایران با ثبت حدنصاب ۱۱ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه در ماده ۱۰۰ متر بر سکوی سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد.   این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۱۴ کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام گرفتن از زالو
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام از زالو
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات