Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همانطور که از نام فرودگاه مشخص است، پرواز شاخصه اصلی آن است اما فرودگاه همدان در این زمینه دچار فراز و فرودهایی می‌شود که با نام فرودگاه ناآشناست.

مگر می‌شود فرودگاهی پروازی نداشته باشد؟ اما در همدان این موضوع کاملا ملموس بوده و گاه دچار رخوت و سستی می‌شود به طوری که پروازها کاملا تعطیل شده و برای برقراری مجدد باز هم باید از اول رایزنی و چانه‌زنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از کرونا که تعطیلی دوباره‌ای فرودگاه همدان را دربرگرفت این روزها از سرگیری پروازها مطرح شده است که گویا نتایج مثبتی نیز به دنبال دارد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان که به نمایندگی از استاندار پیگیر برقراری پروازهاست اظهار کرد: با پیگیری استاندار همدان از وزارت راه و شهرسازی برقراری پرواز همدان - کیش و همدان - مشهد مد نظر قرار گرفته است.

سید حمید صائمین با بیان اینکه طبق پیگیری‌های صورت گرفته قرار است آغاز پروازها ۱۵ اسفندماه باشد که هماهنگی این زمان در حال انجام است یادآور شد: استاندار همدان درخواست برنامه‌ای بودن پروازهای همدان را از وزیر داشت تا مشکل مسافر نداشته باشیم که امیدواریم این مسئله محقق شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرودگاه همدان آمادگی لازم را برای برقراری هرگونه پروازها دارد، پیگیری‌ها در حال انجام است تا شاهد فعال شدن فرودگاه همدان باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرواز فرودگاه همدان پرواز برنامه ای فرودگاه فرودگاه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول