Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه‌ای صحن علنی امروز (یکشنبه 3 بهمن ماه) با اشاره به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی ایران درباره جایگاه مجلس و اهانت به یکی از نمایندگان مجلس، گفت: منتظر بودیم هیئت رئیسه درباره این اظهارات واکنش نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس یازدهم از زمان شروع به کار بخش عمده ای از وقت خود را در حمایت از بخش خصوصی  و بازرگانی قرار داده است.

نماینده مردم تربیت حیدریه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در اغلب کمیسیون‌های اقتصادی مجلس  نمایندگان اتاق بازرگانی حضور دارند و طرح چنین اظهاراتی درست نیست.

وی با بیان اینکه مجلس بارها میزبان رئیس اتاق بازرگانی بوده است، افزود: بارها آقای شافعی در مجلس میهمان کمیسیون‌های تخصصی بوده است، اما اکنون شاهد هستیم کسی که خود باید جوابگو باشد که بعد از 10 سال صدارت و ریاست اتاق بارگانی چه خدمتی به تولید، تجارت و بازرگانی بخش خصوصی کرده است امروز به نمایندگان مردم شهرستان خود جسارت کند.

زنگنه تاکید کرد: ای کاش آقای شافعی می‌آمدند و درباره همشهریان خود که مافیای زعفران هستند چند دقیقه ای صحبت می‌کردند و دلیل حمایت خود را از این مافیا بیان می‌کردند.

نائب رئیس مجلس نیز در واکنش به این تذکر گفت: شان مجلس و شان نمایندگان مشخص است و شافعی در این قد و قواره نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می کند. اول اینکه ایشان خیلی اشتباه می کند که بخواهد از مجلس پشتیبانی کند.

نیکزاد که اظهاراتش با تائید نمایندگان همراه بود، اضافه کرد: آقای شافعی حرف گنده تر از دهانش زد. اما ما عکس العمل نشان دادیم و گفتیم و ایشان هم رسما تکذیب کردند. دیدگاه مجلس و کمیسیون های  اقتصادی به مباحث بخش خصوصی کاملا مبرهن و آشکار است.

نائب رئیس مجلس توضیح داد: در هفته سرکشی در حوزه  اسین اظهارات رسانه‌ای شد و بلافاصله  به آن واکنش نشان دادیم و اتاق هم تکذیب کرد. من باور نداشتم که آقای شافعی این حرف را زده است. اگر هم زده است باید بداند که جایگاهش این نیست و شان و جایگاه مجلس کاملا مشخص است.

انتهای پیام /  

منبع: فارس

کلیدواژه: اتاق بازرگانی شافعی اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست

نایب رئیس مجلس گفت: با پاسخی که ایران در عملیات "وعده صادق " به حملات اسرائیل داد قدرت بازدارندگی ایجاد شد و تابوی شکست ناپذیری و نفوذناپذیری اسرائیل در هم شکست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در همایش ائمه جماعات استان قم، رژیم صهیونیستی را به مثابه غده سرطانی، تهدیدی برای همه بشریت دانست و گفت: اسرائیلی، صهیونیستی و یهودی سه عنوان جدا از هم هستند و اینگونه نیست که هر یهودی، صهیونیستی باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز عزمی در دولت‌های عربی برای مبارزه با اسرائیل وجود ندارد، افزود: مردم مظلوم فلسطین به برکت انقلاب اسلامی تاکنون ایستادگی کرده اند و رسوخ باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بدنه مقاومت فلسطین را مقاوم کرده است.

 ذوالنور با اشاره به اینکه طبق نظر سنجی ها تنفر مردم جهان نسبت به اسرائیل بیشتر شده، بیان کرد: ادامه جنگ برای اسرائیل خسارت و بیرون آمدن از جنگ برای آنها شکست است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه اسرائیل با حمله به کنسولگری ایران در سوریه به دنبال حمایت کشورهای اروپایی بود، گفت: با پاسخی که جمهوری اسلامی به حملات اسرائیل داد قدرت بازدارندگی ایجاد شد و تابوی شکست ناپذیری و نفوذ ناپذیری اسرائیل در هم شکست.

وی با بیان اینکه دیدگاه قرآن درباره یهود کاملا مشخص است، تصریح کرد: پایه‌های صهیونیسم بیش از اینکه در یهودیت باشد در مسیحیت شکل گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی اسرائیل در سال 1948 با پشتیبانی آمریکا و اروپا تشکیل شد، اظهار داشت: امروز صهیونیسم مسیحی در جهان شکل گرفته است.

ذوالنور ضمن تاکید بر این که شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد باور به استاندارد دوگانه در قبال اسرائیل دارند، گفت: معامله قرنی که ترامپ طراحی کرد معادل بودجه 10 سال ایران هزینه داشت و به دنبال عادی سازی روابط کشورها با اسرائیل بود و در نتیجه قبل از طوفان الاقصی مسابقه عادی سازی روابط با اسرائیل بین کشورها وجود داشت.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه