Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@08:25:32 GMT

دختران ایران با یک تغییر برابر چین

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۴۶۷

دختران ایران با یک تغییر برابر چین

مریم ایراندوست تیم ملی فوتبال زنان را با یک تغییر نسبت به بازی با هند، به مصاف چین می فرستد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در بازی با چین از ترکیب مشابه دیدار با هند استفاده کرد.

تیم ملی فوتبال زنان امروز یکشنبه _سوم بهمن ماه_ از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه با ترکیب زهره کودایی، ملیکا متولی، غزاله بنی طالبی، زهرا سربالی، افسانه چترنور، بهناز طاهر خانی، فاطمه عادلی، سمانه چهکندی، ملیکا محمدی، هاجر دباغی و ثنا صادقی به مصاف چین می‌رود که ایراندوست نسبت به بازی با هند یک تغییر داشته و افسانه چترنور را به جای نگین زندی در ترکیب اولیه قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگین زندی در بازی با هند دوندگی زیادی داشت که در دقیقه ۸۷ با افسانه چترنور تعویض شد، به نظر می‌رسد ایراندوست قصد دارد به این بازیکن جوان خود که به تازگی ۱۸ ساله شده بیشتر استراحت دهد و در نیمه دوم از او استفاده کند. در واقع این تاکتیک ایراندوست شاید برای استفاده از زندی برابر دفاع خسته چین باشد تا بتواند با دوندگی خود که یکی از شاخص اصلی این بازیکن است دفاع حریف را از پیش رو برداشته و شانس گلزنی این بازیکن بالاتر برود.

 نکته مهم دیگر در این مسابقه تغییر سیستم بازی ایران است، جایی که سرمربی تیم تصمیم گرفته تا به جای سیستم ۱-۳-۲-۴ از سیستم ۱-۴-۱-۴ در مقابل چین استفاده کند.

کد خبر 550661

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال زنان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بازی تیم ملی فوتبال ایران افسانه چترنور مریم ایراندوست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران و تاجیکستان در مسابقات آسیای میانه برگزار شد که این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود شاگردان جهان‌نجاتی در تیم کشورمان به پایان رسید.    گل‌های ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.   همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه