Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@18:02:34 GMT

صدور قرار دستور موقت برای دو دیدار لیگ دسته اول

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۴۷۶

کمیته انضباطی آرای دو دیدار لیگ دسته اول مشخص شده است

کمیته انضباطی دو قرار دستور موقت صادر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار تیم‌های جندی شاپور دزفول و شهدای چوار 65 ایلام که 25 دیماه 1400 برگزار شد، حیدر میرزایی از تیم شهدای چوار موجب ایراد صدمه عمدی بدنی به داور و اهانت و فحاشی شد که بر این اساس تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم مربوطه و ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرف مدت 48 ساعت مهلت برای ارسال دفاعیات کتبی به کمیته انضباطی برقرار است.

در دیدار تیم‌های شاهین کرمانشاه و امیلی اردبیل که 24 دیماه 1400 برگزار شد، علی پرویزی از تیم امیلی اردبیل موجب وارد کردن ضربه عمدی بدنی به داور و عدم اجرای دستور داور تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم مربوطه و ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم شد. ظرف مدت 48 ساعت مهلت برای ارسال دفاعیات کتبی به کمیته انضباطی برقرار است.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رضا اسدی: یک نیم فصل با توهین و سکوت گذشت؛ 4 ماه دیگر بیشتر نمانده است کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  به بهانه ی انتقال آزمون به لورکوزن ؛ نگاهی به عملکرد سردار در زنیت / فیلم پپ گواردیولا: دوست دارم با لیورپول 40 امتیاز اختلاف داشته باشیم اما در ژانویه ممکن نیست! رسیدن کوین دی بروین به رکورد پاس گل دیوید بکام با 68 بازی کمتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟