Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ساوتهمپتون فاش کرد هافبک منچسترسیتی به قصد دعوا با اوریل رومئو در تونل ورزشگاه منتظر او بوده است.

رالف هازن هوتل می گوید جک گریلیش بابت برخورد با رومئو در زمین مسابقه ناراحت بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، ساوتهمپتون شب گذشته توانست منچسترسیتی را با نتیجه تساوی متوقف کرده و به روند بردهای متوالی این تیم در لیگ برتر پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازی برخوردی بین جک گریلیش، هافبک سیتی و اوریل رومئو، هافبک ساوتهمپتون اتفاق افتاد که باعث ناراحتی گریلیش شد و حال رالف هازن هوتل، سرمربی ساوتهمپتون فاش کرده است که هافبک منچسترسیتی به قصد دعوا در تونل ورزشگاه منتظر رومئو بوده است. او در این باره گفت:

آنها با هم جدال لفظی داشتند و فکر می کنم گریلیش در تونل منتظر اوریل ایستاده بود زیرا هنوز بابت اتفاقاتی که در زمین مسابقه افتاده بود ناراحت بود. آنها با هم حرف زدند و همه چیز خوب پیش رفت.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رضا اسدی: یک نیم فصل با توهین و سکوت گذشت؛ 4 ماه دیگر بیشتر نمانده است کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  به بهانه ی انتقال آزمون به لورکوزن ؛ نگاهی به عملکرد سردار در زنیت / فیلم پپ گواردیولا: دوست دارم با لیورپول 40 امتیاز اختلاف داشته باشیم اما در ژانویه ممکن نیست! رسیدن کوین دی بروین به رکورد پاس گل دیوید بکام با 68 بازی کمتر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) شاهکار خطرناک و باورنکردنی یک هم‌وطن در تونل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • (ویدیو) شاهکار خطرناک و باورنکردنی یک هم‌وطن در تونل
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)