Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:53:52 GMT

یک باب منزل مسکونی در ایلام وقف شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۵۶۰

یک باب منزل مسکونی در ایلام وقف شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: این منزل مسکونی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به نیت امورات مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) شهر ایلام توسط واقف نیک اندیش حاج خلیل راضی وقف شده است.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی با تقدیر از اقدام ارزشمند این خیر افزود: بیش از ۷۰۰ امور وقفی در استان تاکنون ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدود بودن موقوفات در استان یادآور شد: در این زمینه پیشنهاد می شود افراد خیر اقدام به وقف های دسته جمعی و گروهی کنند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، تمامی اماکن مذهبی این استان وقفی بوده و از رسانه ها درخواست می شود برای ترویج این سنت الهی بیش از پیش همکاری کنند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه استان ایلام وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه استان ایلام وقف سازمان اوقاف و امور خیریه استان ایلام وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!

صبح روز گذشته جوان 22 ساله ای در منطقه خواجه ربیع مشهد در حالی از یک منزل مسکونی بیرون آمد که سر و وضعی خون آلود داشت.

او در این هنگام به طرف چند نوجوان رفت که مشغول شست و شوی مینی بوس با شیلنگ آب بودند و از آن ها خواست اجازه بدهند تا دستان خون آلودش را بشوید.

روزنامه خراسان نوشت: در حالی که رهگذران و راننده مینی بوس حیرت زده به لکه های خون دستان وی می نگریستند ،زن دیگری نیز که صاحب منزل مسکونی دوطبقه بود با صحنه وحشتناکی روبه رو شد و مرد غریبه ای را دید که آغشته به خون کنار چارچوب در منزل طبقه اول افتاده است. طولی نکشید که این صحنه های عجیب به پلیس 110 و امدادگران گزارش شد.

لحظاتی بعد نیروهای انتظامی عازم خیابان شهید یوسف زاده 24 شدند و جوان22ساله را که با دستانی خون آلود در اطراف محل وقوع جنایت دیده شده بود بازداشت کردند.

در تحقیقات پلیس مشخص شد که مردی حدود 37 ساله که به «وحید» شهرت دارد هدف ضربات چاقو قرارگرفته وبه قتل رسیده است و متهم22 ساله در وقوع این جنایت هولناک نقش دارد. به همین دلیل وی با دستور مقام قضایی به محل وقوع قتل هدایت شد تا جزئیات و چگونگی این ماجرای تکان دهنده را بازگو کند.

او گفت:این طبقه از منزل مسکونی را دایی ام بعد از طلاق همسرش و به طور مجردی اجاره کرده است و زن میان سال دیگری هم در آن جا حضور داشت . من هم درحالی به خانه دایی ام آمدم که وحید(مقتول) را نمی شناختم و او با دایی ام معاشرت می کرد. امروز صبح «وحید»درحال مصرف تعدادی قرص بود که الکی به من گیر داد و درگیری بین ما شروع شد.

با توجه به تناقض گویی های متهم،وی با دستور «قاضی دراختیار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرارگرفت تا انگیزه متهم از وقوع این جنایت مورد واکاوی های دقیق قرارگیرد چراکه متهم انگیزه خود از ارتکاب جنایت را به مسائل غیر اخلاقی در پاتوق اجاره ای ربط می داد.این درحالی بود که در بازرسی از محل، چندین قبضه چاقو و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر نیز کشف شد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهید هسته‌ای 
  • بازارچه خیریه سازمان ملل به نفع کودکان جهان برگزار شد
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟