Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@07:58:56 GMT

ترکیب چین با هشت هافبک مقابل تیم ملی ایران!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۷۴۰

بعد از برتری چهار گله تیم ملی فوتبال زنان چین مقابل چین‌تایپه، آن‌ها امروز در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، به مصاف زنان فوتبال ایران می‌روند.

شوی چینگشیا سرمربی ۵۶ ساله چینی‌ها نسبت به مسابقه اول، سه تغییر در تیمش داشته است؛ او دروازه‌بان تیم خود را برای مسابقه امروز تغییر داده و هم‌چنین سیستم بازی تیمش را هم تغییر داده و در فهرست اولیه چینی‌ها اثری از حضور مهاجم تخصصی دیده نمی‌شود!

آن‌طور که ترکیب اعلام شده، آن‌ها دو مدافع تخصصی در فهرست امروز خود دارند و با ۸ هافبک قرار است مقابل ایران به میدان بیایند تا با چینشی عجیب ترکیب چینی‌ها نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید در هنگام ورود به زمین، چینی‌ها چینش‌شان چگونه خواهد بود و شوی چینگشیا برای رویارویی با زنان فوتبال ایران از چه سیستمی استفاده کرده است.

ترکیب تیم ملی فوتبال زنان چین:

ژائو لینا، لین یو پینگ، وانگ شائوشه، لی جیایوئه، لئو گایپینگ، وانگ شوانگ، وانگ یِن، یائو وِی، وانگ شِن‌شِن، یانگ من و شا یوئی

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه ترکیب اصلی جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه چینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهرو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه بانکوک آره نا تایلند برگزار می‌شود.

وحید شمسایی ترکیب تیم ملی فوتسال ایران را برای شروع مسابقه اعلام کرد که به شرح زیر است:

باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

کد خبر 6087441

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد