Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی در نامه‌ای به اعتراضات پیرامون طرح جهش تولید مسکن (پروژه ۸۱۰۰ واحدی) در اراک واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در نامه‌ای به اعتراضات پیرامون طرح جهش تولید مسکن (پروژه ۸۱۰۰ واحدی) در اراک واکنش نشان داد.

در این نامه آمده است:

"با توجه به پاره‌ای ابهامات مطرح‌شده از سوی برخی از اشخاص و به ویژه مکاتبات سرگشاده و مصاحبه‌های برخی دلسوزان  در خصوص اراضی مربوط به پروژه ۸۱۰۰ واحدی طرح جهش تولید مسکن، استانداری مرکزی آمادگی خود را برای برگزاری یک جلسه کارشناسی با حضور همه عوامل و نهاده‌های ذی‌ربط و سازمان‌های مردم‌نهاد و متخصصین جهت بررسی پیشینه، ابعاد قانونی، ابهامات و شبهات اعلام می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به تمامی ثبت‌نام کنندگانی که در قرعه‌کشی برگزیده شده‌اند توصیه می‌شود همان مسیری را طی کنند که اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام می‌کند؛ بدیهی است در صورت هرگونه تغییر در شرایط پرداخت، حقوق متقاضیان محفوظ خواهد بود".

از آنجا که بر اساس قانون اقدام جهش تولید مسکن قرار بود زمین‌ها رایگان در اختیار متقاضیان قرار گیرد اما پس از انجام قرعه‌کشی از بین متقاضیان ثبت‌نام کننده در طرح جهش تولید مسکن، اسامی ۸ هزار و ۱۰۰ نفر مشخص و اعلام شد افرادی که در این قرعه کشی برنده شدند باید علاوه بر ۴۰ میلیون تومانی که به حساب مسدودی خود در بانک مسکن واریز می کنند، ۲۶ میلیون تومان هم بابت پذیره به حساب اداره اوقاف برای زمین پروژه واریز کنند که این پیامک‌ها با واکنش‌های مختلف مردم، کارشناسان، مسئولان و حتی نمایندگان مردم در مجلس همراه شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم