Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شهسوارپور ظهر یکشنبه در کارگروه گردشگری شهرستان بم با اشاره به اینکه بم از مهمترین مقاصد گردشگری در کشور محسوب می‌شود و تمایل به بازدید از ارگ بم از سوی گردشگران داخلی و خارجی بسیار بالاست گفت: هر ساله در برآوردهایی که صورت می‌گیرد بیشترین بازدید از ارگ بم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این شهرستان چهار اثر ثبت جهانی ارگ بم، قنات قنات اکبرآباد، قنات قاسم آباد و عرصه کویر لوت وجود دارد و این پتانسیل بسیار مهمی برای توسعه گردشگری در شهرستان در پسا کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بم با اشاره به اینکه یکی از عکس‌هایی که در مراکز اصلی جذب توریست در اروپا وجود دارد عکس ارگ بم است گفت: این گفته سفر آلمان در بازدید از شهرستان بم است و نشان از اهمیت بزرگترین بنای خشتی جهان در عرصه گردشگری بین المللی است.

وی بیان کرد: باید زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان بم توسعه یابد و کار بازسازی ارگ بم نیز با تخصیص اعتبار مورد نیاز با سرعت بیشتر انجام شود.

کد خبر 5406897

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بم گردشگری ارگ بم بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه امداد رسانی آمار کرونا عکس استانها اردبیل ارگ بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تاکید کرد و گفت: آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بعدازظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ از مجموعه تاریخی‌فرهنگی سعدالسلطنه قزوین بازدید کرد و در جریان این بازدید با هنرمندان فعال دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از سرای سعدالسلطنه بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تأکید و اظهار کرد: در همین راستا آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

خسروپناه اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد، زنده نگه داشتن هنرهای بومی بسیار حائز اهمیت است و بهترین راهکار برای تحقق این مهم آموزش این هنرها به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه احیا، مرمت، بازسازی و بهره‌برداری از مجموعه کاروان‌سرای درون‌شهری سعدالسلطنه اقدام به‌جایی بوده است، تصریح کرد: توجه به ارزش‌های فرهنگی‌اجتماعی همزمان با تلاش برای توسعه گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 747287

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • توسعه کشاورزی با حفظ و بهسازی قنات ها
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان