Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:13:10 GMT

۳۰۰ واحد تولیدی در آذربایجان غربی غیر فعالند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۸۲۱۲

۳۰۰ واحد تولیدی در آذربایجان غربی غیر فعالند

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ۸۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند.

حاتمی امروز ۳ بهمن ماه در حاشیه بازدید استاندار از واحدهای صنعتی استان افزود: در سال جاری تعداد ۸۰ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند و امید است با مساعدت های انجام شده تا پایان سال این واحدها به ۱۰۰ واحد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ واحد تولیدی در استان پروانه بهره برداری کسب کرده اند، خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۱۰۰ واحد تولیدی فعال و ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در استان وجود دارد.

حاتمی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی ارومیه ۱۳۳واحد تولیدی حق انتفاع زمین دارند، اظهار کرد: از این تعداد واحد نزدیک ۹۱ واحد صنعتی پروانه بهره وری دارند و درحال حاضر ۷۱ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۱۶۰۰نفر فعال هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی یاد آور شد: حل موانع تولید، احصای مشکلات واحدهای صنعتی و طرح در کارگروه تسهیل موانع، حمایت های مالی و پرداخت هزینه های واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و بین المللی از جمله حمایت های شهرک های صنعتی استان از واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: شهرک های صنعتی با تمام توان در سالی که مزین به حمایت از تولید و مانع زدایی از تولید است از واحدهای تولیدی استان حمایت می کند و در این راستا با رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد در تلاش است آن واحدها را به چرخه تولید باز گرداند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی واحد تولیدی راکد آذربایجان غربی شهرک های صنعتی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است