Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمال تاسف باید اعلام کنم که یک نیشکر هفت تپه دیگر و هپکو اراک این بار در مازندران و قائم شهر در حال وقوع است.

به گزارش ایسنا، کیوان مرادیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: همکاران با کمال تاسف باید اعلام نمایم که یک نیشکر هفت تپه دیگر و هپکوی اراک این بار در مازندران و در نساجی قائمشهر در حال وقوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه بیت المال و مردم قائمشهر در خطر است، عنوان کرد: آقای رئیس جمهور در سال ۸۸ این کارخانه توسط بانک ملی به سرمایه گذار خارجی در ازای یک دلار واگذار شد و در ازای این واگذاری مقرر شد که سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیون یورویی برای به روز رسانی کارخانه با فناوری روز اروپا صورت گیرد تا از این به بعد ۲ هزار شغل نیز ظرف مدت ۲ سال برای مردم ایجاد شود، اما امروز بعد از گذشت ۱۳ سال نه از ۱۳۰ میلیون یورو خبری است و نه از دو هزار شغل.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: امروز کارخانه با کمتر از ۴۰۰ نفر کارگر با تجهیزات فرسوده و ظرفیت تولید پایین آن هم با حمایت ستاد اجرایی و مسئولین شورای تامین استان و شهرستان با بدهی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به مالیات، بیمه، برق و اشخاص حقیقی و حقوقی در حال فعالیت نفس گیر است.

مرادیان خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: شما در زمانی که ریاست قوه قضائیه را بر عهده داشتید، در سفری به مازندران قول پیگیری ویژه مساله نساجی مازندران را صادر کردید، اما در کمال تعجب شرکت سرمایه گذاری بانک ملی که ناظر بر اجرای این قرارداد بود، نه تنها نظارتی نداشت بلکه امروز حاضر نیست در جلسه داوری دادخواست صادر کند و مدیران آن امروز اعلام می کنند که این یک دستمالی بود که ما آن را دور انداختیم، دستمال ۲۰ هزار میلیارد تومانی از کیسه بیت المال و مردم قائمشهر.

وی در پایان تاکید کرد: خواهش من این است که به این موضوع ورود شود و مالکیت پس گرفته شود، همچنین وزیر اقتصاد و بانک ملی باید نسبت به این موضوع توضیح ارائه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماینده قائم شهر نساجی مازندران استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان درباره اجرای قانون عفاف و حجاب خطاب به مدیران دولتی هشدار داد: «خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!» او گفت مقصودش از مدیران دولتی مدیران تا سطح مدارس است! اظهارات این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!