Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:27:52 GMT

اریکسن همبازی سامان قدوس خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۸۴۹۵

اریکسن همبازی سامان قدوس خواهد شد

به نظر می رسد کریستین اریکسن، هافبک 29 ساله و دانمارکی به زودی راهی تیم برنت فورد خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن از زمان ایست قلبی در جریان بازی دانمارک مقابل فنلاند در رقابت های یورو در ژوئن سال 2021، هنوز بازی نکرده است. این هافبک خلاق و دانمارک ماه گذشته قرارداد خود را با اینتر فسخ کرد، زیرا قوانین سری آ به بازیکنان اجازه نمی دهد با دفیبریلاتور در بدن به میدان بروند و بدین ترتیب ماندن او در لیگ ایتالیا از نظر قوانین امکان پذیر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نشریه میرر مدعی شد تمامی توافقات برای انتقال کریستین اریکسن به برنت فورد انجام شده و او در 72 ساعت آینده به عنوان بازیکن جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

 

 

به نظر می رسد تنها آزمایشات پزشکی عرف باقی مانده و مانعی بر سر این قرارداد وجود ندارد. با وجود پیشنهاداتی از تیم های لیگ هلند و آلمان، اریکسن معتقد است برنتفورد بهترین گزینه برای او بوده و با حضور در ترکیب این تیم، این بازیکن می تواند در ترکیب تیم ملی دانمارک در جام جهانی 2022 به میدان برود. اریکسن با قراردادی شش ماهه با گزینه تمدید برای یک سال دیگر راهی تیم جدید خود خواهد شد.

 

کریستین اریکسن در هفته های اخیر و برای افزایش آمادگی خود در تمرینات آژاکس زیر نظر اریک تن هاگ شرکت کرده و تصور می کند مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب برنت فورد در نیم فصل دوم و در لیگ فشرده انگلیس ندارد. سامان قدوس، ستاره ایرانی شاغل در لیگ برتر نیز در تیم برنت فورد عضویت دارد و او در نیم فصل دوم همبازی کریستین اریکسن، ستاره مشهور دانمارکی خواهد شد.

سامان قدوس اینتر میلان کریستین اریکسن برنتفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان قدوس اینتر میلان کریستین اریکسن برنتفورد کریستین اریکسن برنت فورد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملاً تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند