Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:44:52 GMT

گزارش زنده: زنان ایران 0 زنان چین 1

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۸۶۴۶

گزارش زنده: زنان ایران 0 زنان چین 1

ستاره 27 ساله چینی‌ها توانست با شوتی از راه دور دروازه ایران را فرو بریزد.

به گزارش "ورزش سه"، دومین هفته از رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا در شرایطی آغاز شد که اولین مسابقه، تقابل زنان فوتبال ایران و زنان فوتبال چین است؛ دو تیم با انگیزه‌های متفاوت.

 

زنان فوتبال ایران بعد از کسب امتیاز تاریخی مقابل هند برای رسیدن به دومین امتیاز و امیدوارتر شدن به صعود از مرحله گروهی تلاش می‌کنند و در مقابل زنان فوتبال چین به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا برای قطعی‌شدن صعود خود به مرحله بعدی و کسب دومین برد پیاپی به میدان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چینی‌ها از حیث حضور در این تورنمنت هم در کنار تایلند و ژاپن، جزو باتجربه‌ترین‌ها هستند و پانزدهمین حضور خود را در این دوره در سطح اول می‌گذراندند، در حالی‌که زنان فوتبال ایران برای نخستین‌بار است که به این تورنمنت رسیده‌اند و در جمع 12 تیم برتر آسیا حضور دارند.

 

 

هفته دوم گروه A جام ملت‌های آسیا 2022 هند
یکشنبه 1400/11/03 ساعت: 13:30
ورزشگاه: مومبای آره‌نا بمبئی
گروه داوری: داور: پانسا چایسانیت (تایلند) کمک ها: سوپاوان هینت (تایلند) و مرلو سیلوا (فیلیپین)؛ داور چهارم: تین آیا (میانمار). ناظر: حبیبه شمسوری (مالزی)

 

ترکیب تیم ملی فوتبال زنان ایران:
زهره کودایی، غزاله بنی طالبی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی، بهناز طاهرخانی، ملیکا محمدی، ثنا صادقی، زهرا سربالی، سمانه چهکندی، هاجر دباغی و افسانه چترنور
سرمربی: مریم ایراندوست

 

 

 

ترکیب تیم ملی فوتبال زنان چین:
ژائو لینا، لین یو پینگ، وانگ شائوشه، لی جیایوئه، لئو گایپینگ، وانگ شوانگ، وانگ یِن، یائو وِی، وانگ شِن‌شِن، یانگ من و شا یوئی
سرمربی: شوی چینگشیا

 

 

شرح گل:

زنان ایران 0 - زنان چین 1 (وانگ شوانگ در دقیقه 27): شوت زمینی و از پشت محوطه جریمه هافبک تهاجمی چینی‌ها دور از دستان زهره کودایی وارد دروازه ایران شد.

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 7: ارسال خطرناک از سمت راست روی دروازه ایران با ضربه سر وانگ شوانگ همراه شد که ضربه کاپیتان چینی‌ها با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9: حرکت انفرادی وانگ شِن‌شِن به درون محوطه جریمه ایران با شوت این بازیکن همراه شد که ضربه شن‌شن با واکنش عالی کودایی به کرنر رفت.

دقیقه 11: روی ارسال توپ از نقطه کرنر، وانگ شائوشه مدافع پیش‌تاخته چین‌ها با ضربه سر دروازه ایران را تهدید کرد که بار دیگر زهره کودایی با واکنشی عالی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 14: کار تیمی چینی‌ها درون محوطه جریمه ایران به وانگ شوانگ رسید و ضربه خطرناک او با واکنش استثنایی کودایی به کرنر رفت.

دقیقه 15: فرصت خوب گلزنی مجدداً برای چینی‌ها به دست آمد که خروجی عالی و واکنش خوب از زهره کودایی دروازه‌بان ایران مانع از فروپاشی دروازه شد.

دقیقه 18: از میانه‌های میدان فرصت ایستگاهی برای ایران به دست آمد که شوت پرقدرت فاطمه عادلی با واکنش لینا دروازه‌بان چین به کرنر رفت.

دقیقه 22: نفوذ خطرناک وانگ شوانگ از سمت چپ روی دروازه ایران با شوت هافبک تهاجمی فرصت‎طلب چینی‌ها همراه شد و تیرک دروازه ایران به لرزه در آمد؛ بعد از ضربه شوانگ داور مسابقه اعلام آفساید کرد.

* در دقیقه 29 مصدومیت زهره کودایی دروازه‌بان ایران باعث وقفه 2 دقیقه‌ای در جریان بازی شد و او بعد از حضور کادرپزشکی در زمین مسابقه و مداوا، توانست مجدداً به بازی بازگردد و کار خود را ادامه داد.

دقیقه 32: شوت ناگهانی یائو وِی از پشت محوطه جریمه ایران با واکنش دیدنی زهره کودایی به کرنر فرستاده شد.

 

 

 

در حاشیه:

* در دقیقه 20، وقفه زهره کودایی در آغاز دوباره مسابقه با تذکر جدی داور تایلندی مسابقه مواجه شد و او دروازه‌بان ایران را در صورت تکرار این اتفاق تهدید به کارت زرد کرد.

 

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان دروازه ایران زهره کودایی زنان فوتبال محوطه جریمه دروازه بان چینی ها وانگ ش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال شمس آذر و پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با قضاوت رضا عادل رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق البوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی، فراز امامعلی

ترکیب پیکان: محمد ناصری، محمد ستاری، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، علی‌اکبر رنجبر (۴۵- غلامرضا ثابت ایمانی)، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدجواد آزاده (۶۹- آرش هاشمی)، محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

تیم فوتبال شمس آذر بهتر از میهمان خود بود و در دقیقه ۱۰ پوریا سرآبادانی، روی کرنر ارسالی توانست به زیبایی توپ را به تور دروازه بچسباند تا حساب کار یک بر صفر به سود شمس آذر شود. در ادامه نیز بازیکنان شمس آذر فرصت بازکردن دروازه حریف خود را داشتند که در دقیقه ۴۵ شوت فراز امامعلی به تیرک دروازه برخورد کرد و این بازیکن نتوانست گل دوم را برای شمس آذر به ثمر برساند. نکته بارز نیمه اول، تذکرهای پیاپی داور بازی به سرمربیان دو تیم بود که یکی از دستیاران عنایتی از کنار زمین اخرج شد و سعید دقیقی سرمربی شمس آذر نیز کارت زرد دریافت کرد.

در نیمه دوم بازیکنان هر دو تیم فرصت هایی را برای باز کردن دروازه ها داشتند اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست می رفت تا اینکه در دقیقه ۸۹ حامد پاکدل توانست گل تساوی بخش را برای پیکان به ثمر برساند اما ۴ دقیقه بعد حسین گودرزی توانست دروازه پیکان را باز کند تا حساب کار دو بر یک به سود شمس آذر شود.

با این پیروزی شمس آذر ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هفتم جدول صعود کرد. تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6093246

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!