Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:16:42 GMT

نبرد مدافعان سابق تیم ملی در قطر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۸۷۱۳

نبرد مدافعان سابق تیم ملی در قطر

از بازیهای هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر عصر امروز دو تیم الریان و الاهلی روبروی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، سه امتیاز دیدار دو تیم الاهلی و الریان که قرار است عصر امروز برگزار شود برای هر دوی این تیم ها از نان شب واجب تر است. دیداری که قطعاً می‌تواند جذاب ترین بازی این هفته از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر باشد چراکه هر دو تیم قرمز و سبزپوش تاکنون نتوانستند نتایج خوبی در این بازی ها به دست بیاورند و از ابتدای رقابت‌ها تاکنون امتیازات فراوانی را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در کنار حساسیت دیدار این دو تیم و دوئل سرمربیان آنها و حضور بازیکنانی همچون خامس رودریگز در این دیدار، یک مورد دیگر بازی بین دو تیم الریان و الاهلی را برای فوتبال دوستان ایرانی جذاب می کند و آن هم رویارویی دو مدافع مطرح و ملی پوش فوتبال ایران روبروی یکدیگر در این دیدار است. شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان که پیش از این در تیم پرسپولیس در کنار یکدیگر ایستادند و برای این تیم به میدان رفتند امروز باید روبروی یکدیگر قرار بگیرند و شکست دیگری تلاش کنند.

 

دو مدافع کاربلد فوتبال ایران که این روزها با لباس تیم ملی در کنار یکدیگر و در ترکیب ۱۱ نفره به میدان می‌روند حالا به دنبال این هستند تا بتوانند در بازی امروز از خجالت یکدیگر دربیایند و با بسته نگه داشتن دروازه تیم خودی و تلاش برای باز کردن دروازه تیم حریف ۳ امتیاز به حساب تیم های میان جدولی خود واریز کنند. خصوصا اینکه هر دوی این بازیکنان، یعنی هم شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان در گلزنی از روی ضربات ایستگاهی مهارت ویژه ای دارند و از مدافعان گلزن فوتبال ایران به حساب می آیند.

در حال حاضر  تیم‌های الریان و الاهلی ۱۶ امتیازی هستند اما به دلیل تفاضل گل متفاوت اولی در رده هفتم و دومی در رده نهم جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قطر قرار دارند.

 

نکته جالب درباره بازی عصر امروز و رویارویی دو مدافع ایرانی اینکه آنها باید پس از برگزاری این دیدار الریان و الاهلی باید خود را آماده حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران کنند تا این بار باز هم در کنار یکدیگر به میدان بروند تا با برتری برابر تیم ملی عراق بتوانند زودتر از همیشه تیم ملی ایران را به جام جهانی برسانند.

 

محمد حسین کنعانی زادگان شجاع خلیل زاده قطر تیم ملی ایران الاهلی الریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد حسین کنعانی زادگان شجاع خلیل زاده قطر تیم ملی ایران الاهلی الریان الریان و الاهلی فوتبال ایران تیم ملی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد ناظم الشعریه کارشناس و مربی فوتسال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: تیم تایلند شرایط خوبی ندارد و تیم ما از بازی با ازبکستان هم بهتر بازی خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن