Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سیدموسی موسوی» در نشست علنی روز یکشنبه (۳ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تقدیر از دستگاه دیپلماسی کشور برای ارتباطات گسترده با کشورهای همسایه از جمله روسیه و چین گفت: وزارت امور خارجه ضمن تلاش جدی برای رفع تحریم‌ها در وین باید این پیام را در جهان مخابره کنند که جهان تنها چند کشور مستکبر غربی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای دیگر از جمله همسایگان ما ظرفیتی بزرگ برای افزایش مبادلات اقتصادی هستند و با تاکید بر شعار اصلی نه شرقی و نه  غربی و لزوم حفظ استقلال کشور یاد آور می‌شوم عقد قرار دادها دولت ایران و سایر دولت‌ها از جمله روسیه و چین طبق اصل ۷۷ قانون اساسی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

 نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان موضوع مهم دیگری است. در این شرایط سخت زندگی بازنشستگان چگونه باید گذران زندگی کنند؟ از دولت محترم درخواست دارم اقدام عاجلی برای حمایت از بازنشستگان انجام دهد و همچنین اجرای طرح رتبه بندی معلمان درخواست دیگر است که امیدوارم این مطالبه فرهنگیان مورد توجه دولت سیزدهم واقع شود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مورد وضعیت بازار و معیشت مردم دولت دقت کند، زمزمه حذف ارز۴۲۰۰ تومانی موجب شده نهاده‌های ضروری کشاورزی کمیاب شود و تداوم این روند دلیلی بر چندین برابر شدن قیمت‌ها و تورم افسار گسیخته خواهد شد و امیدوارم در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، حتم راهکارهای جبرانی اساسی برای کنترل قیمت‌ها در نظر گرفته شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با ابراز امیدواری برای تسریع در جبران خسارات سیل زدگان گفت: همیشه پیشگیری بهتر از درمان است؛ بعد از وقوع سیل صدها میلیون تومان برای جبران خسارات هزینه می‌کنیم اما حاضر نیستم قبل از وقع حادثه با هزینه کمتر طرح‌های کنترل آبخیزداری را مورد توجه قرار دهیم.

موسوی ادامه داد: سیل از یک سو زندگی مردم را به خاک سیاه می‌نشاند از سوی دیگر خشکسالی و کم آبی زندگی مردم را مختل کرده است و مردم در گرمای ۵۰ درجه تابستان زندگی کرده و گاهی در برخی از نقاط حوزه انتخابیه از ۳ روز فقط دو ساعت آب جیره بندی دارند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پس از پیگیری های متعدد وزیر نیرو تقاضای مجوز ماده ۲۳ پروژه آب رسانی از سد سلمان، به بخش های محروم علی مرودشت، خیرکوه،چاورز و بیرم و عمادشهر را امضا کردند. بر همین اساس از ریاست سازمان برنامه و بودجه انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به تامین اعتبارپروژه  اقدام کنند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی روسیه وین سازمان برنامه و بودجه لامرد وزارت امور خارجه چین قانون اساسی دولت ایران دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی روسیه وین مجلس شورای اسلامی روسیه وین سازمان برنامه و بودجه لامرد وزارت امور خارجه چین قانون اساسی دولت ایران دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد