Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وقتی در نشست مطبوعاتی بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس از جواد نکونام درباره انتقال صالح حردانی به استقلال سوال پرسیده شد او این جملات را بر زبان آورد: مذاکراتی که صورت گرفت یک طرفه و به ضرر تیم ما بود و به همین دلیل با ‌انتقال حردانی موافقت نکردم و همه چیز تمام شد.

اینکه چرا سرمربی فولاد خوزستان ماجرای حردانی و استقلال را تمام شده دانست به روند مذاکرات مدیران دو تیم بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین نشست مدیران استقلال و فولاد خوزستان هفته گذشته برگزار شد. مدیران ارشد باشگاه استقلال با حمیدرضا گرشاسبی دور یک میز نشستند و پیرامون این انتقال در فضایی دوستانه به صحبت پرداختند.

مذاکرات مقدماتی میان طرفین برگزار و قرار بر این شد ظرف چند روز آینده طرفین سر جزییات با یکدیگر مفصل‌تر حرف بزنند.

نمایندگان استقلال و مدیران فولاد خوزستان برای دومین بار دور یک میز نشستند، این جلسه تا ساعت ۲ بامداد به طول انجامید و گفت و گوهای نهایی صورت گرفت.

رشید مظاهری گزینه اول جواد نکونام برای انتقال به فولاد خوزستان بود، این پیشنهاد یک دردسر بزرگ را به همراه داشت. دروازه‌بان مطرح آبی‌پوشان که در این فصل مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته است فقط و فقط به عنوان انتقال قطعی حاضر به جدایی از استقلال بود و اعلام کرد حاضر نیست به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

مدیران فولاد خوزستان در ادامه مذاکرات اعلام کردند فقط و فقط تحت یک شراط حاضر به صدور رضایت نامه حردانی هستند که مظاهری راهی فولاد شود، آنها روی این خواسته پا فشاری کرده و گفتند اول استقلال مظاهری را بفروشد بعد طرفین در خصوص معاوضه بازیکن ملی‌پوش خود گفت و گو می‌کنند.

دومین خواسته مدیران فولاد خوزستان معاوضه آرش رضاوند با صالح حردانی بود، این درخواست در ابتدا با مخالفت فرهاد مجیدی همراه شد اما در ادامه سرمربی آبی‌پوشان با این انتقال موافقت کرد، فولاد رضایت‌نامه رضاوند را به صورت دائمی می‌خواست.

سعید مهری دیگر بازیکنی بود که فولاد خوزستان به دنبال جذب آن بود، فولادی‌ها اعلام کردند خواهان به خدمت‌گیر او هستند و با حضور وی و رضاوند می‌توانند کمبربند میانی تیمشان را محمک کنند.

فولادی‌ها بازیکنان دیگری از استقلال همچون مطهری را نیز می خواهند، آنها اعلام کرده‌اند هر بازیکنی را که خواستید ما می‌خریم چرا که به دنبال تقویت تیم برای لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

اگرچه جواد نکونام دیروز در نشست مطوعاتی اعلام کرد ماجرای انتقال حردانی به استقلال به پایان رسید اما هنوز رایزنی ادامه دارد و شاید اتفاقاتی ظرف روزهای آینده رخ دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام باشگاه پرسپولیس جواد نکونام فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس، بار دیگر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در گذشته نزدیک بود به آاس رم ملحق شود.

بوفون در مصاحبه با لارپوبلیکا به این موضوع اشاره کرد که چگونه بین او و جالوروسی ارتباطی برقرار شد که در نهایت نتیجه نداد: «در سال 2001 وقتی بازیکن پارما بودم، تقریباً چیزی تا انتقال به رم فاصله نداشتم ولی به خاطر یکسری جزئیات انتقال نهایی نشد. من در نهایت به یوونتوس رفتم. همچنین وقتی جام‌های جهانی 2006 و 2010 تمام شد، می‌توانستم به هر تیمی بروم. در سال 2007 حداقل دو تیم ایتالیایی من را می‌خواستند و در سال 2011 دوباره در راه رم بودم، زیرا در یوونتوس مشکلاتی داشتم. مونتالی به من زنگ زد و از او خوشم آمد. اما سپس کونته مربی یوونتوس از من خواست که بمانم.»

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!