Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی ها امیدوار هستند بازی شان با هوادار در روز چهارشنبه لغو شده و به بعد از بازی های تیم ملی و قبل از شروع دوباره لیگ برتر موکول شود

استقلالی ها در تلاش هستند هرطور شده روز چهارشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هوادار نروند.

به گزارش طرفداری، بعد از ابتلای گسترده بازیکنان استقلال به ویروس کرونا بازی این تیم برابر پیکان در جام حذفی لغو شد و بازی با هوادار هم از روز شنبه به روز چارشنبه هفته جاری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان این تیم هنوز درگیر ویروس کرونا هستند، آبی ها امیدوار هستند بازی شان برابر هوادار مثل بازی با پیکان به بعد از بازی های تیم ملی و قبل از شروع نیم فصل دوم موکول شود.

البته هنوز مدیران سازمان لیگ با درخواست استقلالی ها موافقت نکرده اند و باید دید آیا این بازی روز چهارشنبه برگزار می شود یا نه؟

 

بیشتر بخوانید:

استقلال - هوادار باز هم تغییر کرد؛ این بار چهارشنبه ۶ بهمن

 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رضا اسدی: یک نیم فصل با توهین و سکوت گذشت؛ 4 ماه دیگر بیشتر نمانده است کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  به بهانه ی انتقال آزمون به لورکوزن ؛ نگاهی به عملکرد سردار در زنیت / فیلم پپ گواردیولا: دوست دارم با لیورپول 40 امتیاز اختلاف داشته باشیم اما در ژانویه ممکن نیست! رسیدن کوین دی بروین به رکورد پاس گل دیوید بکام با 68 بازی کمتر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند