Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عبادت، دیانت، شجاعت، سیاست، خدمت حضرت زهرا (س) و مبارزه پیگیر و خستگی‌ناپذیر با ظلم و ستم بی‌بی دوعالم باید سرمشق همه انسان‌های پاکیزه و موحد و خداخواه و عدالت‌طلب باشد. - اخبار استانها -

آیت‌الله سید‌احمد حسینی‌خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  قماظهار داشت: حضرت زهرا(س) درخشنده‌ترین، باشکوه و برجسته‌ترین قله وجود در تراز رسول خدا و امیرالمؤمنین(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خداوند حضرت زهرا(س) را آفرید تا چراغ و پرچم راه سعادت و ترازوی سنجش حق و تمیز حق از باطل و عیار ارزش و ملاک زندگی باشد، فرهنگ حضرت فاطمه زهرا(س) یعنی اول دیگران آنگاه خودمان است و پیروی از این فرهنگ عامل قرب به خدا  سبب سربلندی در دنیا و آخرت است. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت  با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه(س) الگوی تمام‌عیار زندگی  پاک، آرام، پیش رو و سعادتمندانه در همه حوزه‌هاست، بیان کرد: خداوند به فرشتگان خطاب می‌کند من شما را گواه می‌گیرم که شیعیان فاطمه را از آتش در امان دارم آری فاطمه مصداق خیر کثیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: الگوی همه بانوان در زمینهٔ آیین همسرداری، روش فرزند داری و سبک تربیت فرزند حضرت فاطمه زهرا(س) است؛ عبادت، دیانت، شجاعت، سیاست، خدمت حضرت زهرا(س) و مبارزه پیگیر و خستگی‌ناپذیر با ظلم و ستم بی‌بی دوعالم باید سرمشق همه انسان‌های پاکیزه و موحد و خداخواه و عدالت‌طلب باشد.

پوسترهای جدید به مناسبت ولادت حضرت زهرا و گرامیداشت روز مادر+ عکسامام جمعه شهرکرد: همه هستی و زندگی حضرت زهرا(س) مطابق تدبیر پروردگار شکل گرفتشاخصه‌های بانوی ایده‌آل در سیره حضرت زهرا (س)

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: اگر امروز زهرای مرضیه الگوی جامعه ما باشد هم مشکلات معیشتی برطرف و نیز امنیت و آسایش برقرار می‌شود و اعتماد میان مردم و دولت برقرار و مستحکم و پایدار و جامعه ما پیش رو و متعالی شناخته می‌شود و زمینه برای تحقق خلق تمدن نوین که آرزوی همه انبیا و اولیا و مورد سفارش رهبر انقلاب است فراهم می‌شود.

آیت‌الله حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: امروز از هر روز دیگر بیشتر به شناخت فاطمه زهرا(س) و شناخت فرهنگ و اخلاق و ادب فاطمی نیازمندیم تا بتوانیم به‌عنوان پیروان حضرت زهرا(س) در دنیا برای همه ملت‌ها به‌عنوان الگو شناخته شویم.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاطمه زهرا س حضرت زهرا س حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟

به گزارش تابناک، تاریخ دقیق روز مادر در تقویم شمسی برابر است با :

روز یکشنبه ۲ دی سال ۱۴۰۳

۲ / ۱۰ / ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم قمری برابر است با :

روز یکشنبه ۲۰ جمادی الثانی سال ۱۴۴۶

۲۰ / ۶ / ۱۴۴۶

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم میلادی برابر است با :

 

روز یکشنبه ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۴

۲۲ – ۱۲ – ۲۰۲۴

روز مادر در ایران روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۲۰ جمادی الثانی می باشد اما به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر در تاریخ هجری شمسی ثابت نیست.

روز ولادت حضرت فاطمه (س) به عنوان روز مادر نام گرفته تا زنان و مادران این مرز و بوم از او درس ایمان، فداکاری و مهربانی بیاموزند چرا که تمام خصوصیاتی که باید زن نمونه از دیدگاه اسلام داشته باشد، حضرت فاطمه (س) داشت.

دیگر خبرها

  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت