Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حسین رحیمی به مسدود شدن مسیر زمینی روستای مودو آرپناه از توابع بخش شهیون دزفول به دلیل بارش باران، برف و ریزش کوه اشاره کرد و گفت: با استقرار ماشین آلات راهداری شامل؛ بولدوزر، لودر و تراکتور در کمپ راهداری سالندکوه، بازگشایی مسیر‌هایی که دچار ریزش کوه شده بودند، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید:  مسیر‌های شهیون تا لیوس، مرکز بخش تا لیوس و سزار بازگشایی شده و  این مسیر‌ها در حال حاضر مشکل خاصی ندارند، البته ارتباط زمینی روستای مودوآرپناه که حدود ۲۰ خانوار شناور دارد، قطع شده و امکان انتقال آذوقه به این روستا وجود ندارد.

به گفته این مقام مسئول پیگیری‌های لازم از طریق بخشداری، امور عشایر و هلال احمر دزفول و خوزستان انجام شده و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته است کهبه  علت ماموریت، در حال حاضر امکان اعزام بالگرد هلال احمر به این روستا وجود ندارد.

بخشدار شهیون دزفول  گفت:در روز‌های آینده به محض پایان ماموریت بالگرد هلال احمر نسبت به انتقال آذوقه به روستای مودوآرپناه اقدام خواهد شد.

به گفته رحیمی ۲ روز پیش مقداری آذوقه و پتو به یکی از اهالی پای سالندکوه داده شد تا در صورت ایجاد مشکل برای عشایر، استفاده کنند.

بخشدار شهیون  می‌گوید: سوخت نفت و گاز برای اهالی بخش شهیون تامین شده و مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسدود شدن بالگرد هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل

در پی بارش‌های سیل‌آسا در ایلام برخی از راه‌ها تخریب شدند و به‌ همین دلیل از طریق طناب به برخی عشایر آبدانانی آذوقه داده می‌شود./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی گرفتارشده در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت