Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@02:37:00 GMT

علیرضا ابراهیمی در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۹۲۱۲

علیرضا ابراهیمی مقابل فولاد هم در لیست نفرات 18 نفره پرسپولیس قرار نداشت

در دیدار مقابل فولاد، نام علیرضا ابراهیمی برای دومین دیدار پیاپی در لیست 18 نفره تیم پرسپولیس دیده نشد.

به گزارش طرفداری، نام علیرضا ابراهیمی مدافع پرسپولیس در لیست بازی دیروز این تیم مقابل فولاد دیده نشد تا او در این بازی حتی روی نیمکت نیز حضور نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که ابراهیمی در ابتدای فصل به عنوان یکی از گزینه های اصلی یحیی گل محمدی در خط دفاعی جذب شد و حتی به بازیکنی چون عارف آقاسی نیز ترجیح داده شد تا درنهایت راهی پرسپولیس شود و آقاسی سر از استقلال دربیاورد اما در ادامه راه و با شروع لیگ 21، فرصت زیادی برای حضور در ترکیب به این بازیکن داده نشد تا از چند هفته قبل از آغاز نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی شایعات مبنی بر جدایی زودهنگام او از پرسپولیس، بیش از پیش به گوش برسد.

حالا در آخرین دیدار سرخپوشان پایتخت، پیش از تعطیلات نیم فصل، باز هم نام ابراهیمی در لیست 18 نفره تیمش دیده نشد تا به نظر برسد کار او و پرسپولیس به پایان رسیده و باید دید درنهایت او با نظر یحیی برای معاوضه به کدام تیم منتقل خواهد شد.

تمام دقایق حضور ابراهیمی در ترکیب پرسپولیس ۴ دقیقه بازی مقابل آلومینیوم به عنوان بازیکن تعویضی ۴۵ دقیقه بازی مقابل گل گهر به عنوان بازیکن فیکس ورود به زمین در دقایق اضافه بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان بازیکن تعویضی ورود به زمین در دقایق اضافه بازی مقابل صنعت نفت آبادان به عنوان بازیکن تعویضی ۹۰ دقیقه بازی مقابل ویستاتوربین (جام حذفی) به عنوان بازیکن فیکس

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رضا اسدی: یک نیم فصل با توهین و سکوت گذشت؛ 4 ماه دیگر بیشتر نمانده است کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  به بهانه ی انتقال آزمون به لورکوزن ؛ نگاهی به عملکرد سردار در زنیت / فیلم پپ گواردیولا: دوست دارم با لیورپول 40 امتیاز اختلاف داشته باشیم اما در ژانویه ممکن نیست! رسیدن کوین دی بروین به رکورد پاس گل دیوید بکام با 68 بازی کمتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا ابراهیمی عنوان بازیکن بازی مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!