Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@16:23:49 GMT

شگرد عبور دزد از حفاظ آهنی برای پلیس + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۹۲۲۷

شگرد عبور دزد از حفاظ آهنی برای پلیس + فیلم

این چیزی نیست که کسی بخواهد و دوست داشته باشد به آن فکر کند، اما متاسفانه سرقت به یک تهدید رایج تبدیل شده است. تقریبا هر هفته با داستان‌هایی مواجه می‌شویم که دزد یا سارق وارد خانه فردی شده است. با این حال مردم به ندرت شاهد نحوه سرقت می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک نیوز به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است که روش مبتکرانه سارق برای نفوذ به یک خانه را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلیپ توسط «روپین شارا»، افسر سرویس پلیس هند در توئیتر منتشر شد. در این ویدئو این دزد به ماموران پلیس نشان می‌دهد که چگونه از حفاظ میله‌های پنجره وارد یک خانه شده است.

در این ویدئو یک افسر پلیس یونیوفرم پوش قبل از دزد، دستبند را از دستانش باز می‌کند. در ادامه ویدئو مشاهده می‌شود این دزد از میله‌ها بالا رفته و سپس بدن خود را به شکلی مورب از داخل حفاظ عبور داده و وارد خانه می‌شود. این در حالی است که در ابتدا هیچ کسی فکر نمی‌کند یک فرد بالغ بتواند از حفاظ پنجره عبور کند.

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱۱ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش بعضا طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این دزد احتمالا یک ژیمناستیک کار است.»/باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: سارق حرفه ای حفاظ آهنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # رضا عطاران ، سریال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم