Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به آغاز فعالیت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب عادلانه ترین روش ارائه کتاب در کشور است.

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه کرونا و محدودیت های ناشی از آن به رغم خسارت ها و مشکلات فراوان، مزایایی نیز داشته است اظهار کرد: برگزاری فعالیت های فرهنگی از جمله نمایشگاه کتاب به صورت مجازی از آثار مثبت شیوع کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی موجب ایجاد عدالت در ارائه کتاب به مخاطبان در سراسر کشور شده است خاطرنشان کرد: با مجازی شدن نمایشگاه کتاب از یک سو مشکل تردد به تهران و سختی های فراوان آن برطرف شده و از سوی دیگر باعث می شود تا مردم اقصی نقاط کشور از شهرها و روستاهای دورافتاده به راحتی بتوانند از این نمایشگاه از طریق فضای مجازی دیدن و کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

فلاح با اشاره به اینکه با همکاری شرکت پست، کتاب های خریداری شده، درب منزل به متقاضیان داده می شود گفت: قشرهای مختلف مردم می توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir  به راحتی، کتاب ها و ناشران را مشاهده و اقدام به خرید کتاب کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به چگونگی جستجو در سامانه و اطلاع از وضعیت خرید کتاب، دریافت بن و افزود: استان سمنان با وجود جمعیت کم آن، همواره در دوره های قبلی، از استان‌های با خرید بالا در نمایشگاه کتاب بوده که امید است این رکورد همچنان در این دوره نیز حفظ شود.

به گزارش ایسنا- در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از امروز سوم بهمن فعالیت خود را آغاز کرده است بیش از ۲۰۰ هزار عنوان کتاب از ۲۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی در دسترس همه ایرانیان در تمام شهرها و روستاهای کشور قرار گرفته است.این نمایشگاه تا 10 بهمن فعال است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمايشگاه كتاب استانی فرهنگی و هنری وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «صفات الهی» نوشته تیم جی ماوسون به تازگی با ترجمه صبا فریدونی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب که یکی از عناوین مجموعه بن‌مایه‌های فلسفه دین است، در عین خلاصه بودن، اصلی‌ترین موضوعات مطرح درباره صفات الهی را در برمی‌گیرد. پرسش اصلی این کتاب این است که آیا زمانمندانگاری خداوند پذیرفتنی‌تر است یا بی‌زمان انگاری او؟ نویسنده با طرح این پرسش صفات ذاتی خداوند را بررسی می‌کند. کتاب شامل سه فصل است که هر فصل به سه صفت ذاتی خدا می‌پردازد.

فلسفه دین در کشورمان نیز در سال‌های اخیر مورد توجه استادان و محققان به‌ویژه نسل جوان‌تر قرار گرفته است. البته با توجه به گستره موضوعی مباحث فلسفه دین، میزان دغدغه‌مندی نسبت به هر کدام از این موضوعات در جوامع مختلف متفاوت است. موضوعاتی نظیر معنای زندگی، علم و دین، خداباوری، تکثرگرایی و مساله‌های شر و رنج که در زمره موضوعات اصلی و مشترک مباحث فلسفه دین‌اند، مصادیقی از چالش‌های فکری محیط‌های علمی ایران نیز محسوب می‌شوند.

این‌کتاب با ۱۱۴ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6089657 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود