Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جهین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ادامه گشت های بازرسی از فعالیت واحدهای خبازی شهرستان طی هفته گذشته ۱۰ واحد نانوایی که به بهانه بارش برف به صورت خودسرانه اقدام به تعطیلی و یا زودتر از موعد مقرر واحد خود را تعطیل کرده بودند شناسایی و از سهمیه آرد آنان کسر شد.

وی ادامه داد: با ساماندهی و مدیریت شرایط موجود خوشبختانه اخلالی در امر تامین نان مورد نیاز شهروندان به عنوان یک کالای ضروری ایجاد نشده و با جایگزین کردن سایر واحدهای فعال کسری آرد واحدهای متخلف جبران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در امر توزیع نان شهروندان وجود ندارد، اظهار داشت: در صورت تکرار تخلفات توسط این تعداد نانوایی متخلف، سهمیه آرد آنها برای همیشه قطع و امتیاز آن ها به متقاضیان دیگر اهدا خواهد شد.

جهین، با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره ۱۲۴ و یا ۴۲۴۴۹۷۴ تماس بگیرند، اظهار داشت: در سه ماهه پاییز امسال ۶۸۷ مورد بازرسی از نانوایی ها انجام و ۱۲۲ پرونده تخلف تعزیراتی برای واحدهای متخلف تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی این پرونده ها را بیش از یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برآورد و اضافه کرد: در این مدت ۶۰ مورد شکایت شهروندان نیز پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه در مهاباد ۳۲۶ واحد نانوایی مشغول فعالیت است، افزود: از این تعداد ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار، ۴ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر و ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و ۲ واحد نان لواش سنتی آزادپز نیز در بخش روستایی مشغول به فعالیت هستند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

برچسب‌ها مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی اصناف سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی اصناف سازمان تعزیرات حکومتی واحد نان لواش ماشینی واحد نان لواش سنتی سهمیه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد:هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تایید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب