Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین گودرزی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به رئیس جمهور گفت: مبارزه با فساد مالی، اداری و اقتصادی - که وعده جدی شما به ملت بوده است - نیازمند اصلاح ساختاری بخش‌های مختلف و تدوین نقشه راهی مشترک و هم‌افزا در سه قوه است. صادقانه باید گفت که فساد پنهان و آشکار در سطوح مختلف؛  پیچیده‌تر از آن است که با اقدامات قضائی و نظارتی معمول قابل مهار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه پیشنهاداتی چون کارت خرید نان و ارزاق، توهین به ملت ایران است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس حذف ارز ترجیحی اقدامی راهبردی برای نجات اقتصاد ایران دانست و تأکید کرد: جامعه ایران در حال حاضر تحمل هیچ تنش اقتصادی جدیدی را ندارد. پس این اقدام مهم را به‌صورت تدریجی باید اجرا کرد؛ چنانکه ارائه پیشنهاداتی چون کارت خرید نان و ارزاق، توهین به هویت، عزت و کرامت یک ملت بزرگ، انقلابی و تاریخ ساز است.

گودرزی با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت دولت؛ در شهریور سال جاری، گفت: «پیوست عدالت» را سرلوحه برنامه‌های دولت قرار دهد تا پس از این، برخلاف منافع ملی و عدالت توزیعی، عمده صنایع آب‌بر مانند فولاد، در سه استان کویری قرار نگیرند؛ تا حالت مرکز پیرامون موجود در مناطق کشور ادامه نیابد؛ تا احساس تبعیض و محرومیت نسبی سبب قهر بخشی از مردم با صندوق‌های رأی نشده و محرومیت مضاعف بر مناطق پر استعدادی چون استان لرستان و مانند آن تحمیل نشود.

 

بیشتر بخوانید:

هاشمی طبا: با پول‌پاشی و کارت نان به مردم دادن مشکلات حل نمی‌شوند / وقتی سخن مردم به جایی نمی‌رسد، دست به اعتراض می‌زنند هشدار جعفرزاده ایمن‌آبادی: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی سوءتغذیه ایرانیان را فراگیر و تشدید می کند

ضرورت دستور ریاست جمهور برای حذف ضامن از وام‌های زیر۱۰۰ میلیون تومان

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: مجلس و کارکنان شاغل و بازنشسته در انتظار اعلام وصول لایحه اصلاح قانون حقوق و دستمزدها، به عنوان یک اقدام راهبردی دولت انقلابی هستند.

نماینده مردم درود و ازنا از رئیس جمهور خواست تا دستوری دهد ضرورت ضامن را از وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان، حذف کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مجلس در ادامه خطاب به رئیس صدا و سیما، بیان کرد: آقای دکتر جبلی، ضمن تقدیر از تغییرات سازنده‌تان در رسانه ملی، ضرورت توجه به وفاق اجتماعی و همه مؤلفه‌های تشکیل دهنده هویت ملی ایرانیان و بازگشت نخبگان و فرهیختگان به رسانه را گوشزد می‌کنم. انتظار می‌رود با تجمیع شبکه‌های مرتبط و ایجاد شبکه کارآفرینی و اشتغالزایی، هم راستا با نیاز اساسی ملت و دولت، مهار بیکاری را به نهضتی فراگیر و پرشتاب تبدیل کنید.

21231

کد خبر 1595534

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نان نانوایی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی فقر هدفمندسازی یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در کابل تصریح کرد افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در حساب رسمی خود در «ایکس» نوشت: هفته جاری کابل پُرمشغله، پُربار و سراسر مسئله بود. گفتگوهای بسیار با مقامات عالی حکومت سرپرست افغانستان، ریاست دفتر یوناما، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، جمعی از دیپلمات‌های مقیم و صاحب‌نظران و سیاستمدارانی داشتم که به یک موضوع توجه نشان می‌دادند: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای.

وی افزود: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای خود زمینه تولد نخستین کنفرانس همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان را رقم زد تا آشکار سازد افغانستان مستقل، ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای را در بستر ایجاد یک سلسله توافقات جمعی با همسایگان دارد.

کاظمی قمی تصریح کرد: توافقاتی که براساس احترام به حاکمیت کشورها، تضمین و اجرای معاهدات دوجانبه و بین‌المللی، رعایت حسن همجواری و ترسیم منافع مشترک اثربخش خواهد بود.

نماینده ویژه ایران ادامه داد: بنابراین باید توجه داشت:

الف. قطار پیشرفت روندی که آغاز شده، متوقف نمی‌ماند.

ب. اراده عالی در مسیر نیل به مطلوب و گشایش دروازه‌های افغانستان به جهان برای ایفای یک نقش مسئولانه و مثبت خدشه‌ناپذیر است.

ج. سیاست‌گذاری‌ها در موضوعاتی چنین مهم را نباید متاثر از بیانات و اعلامات خبری تفسیر کرد.

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمیکاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنند

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟