Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:33:36 GMT

فیلم/ تعریف جهاد در بیان رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۹۷۴۷

فیلم/ تعریف جهاد در بیان رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار با مداحان اهل بیت فرمودند: هر تلاش خوب و بجایی، جهاد نیست، جهاد یعنی تلاش برای هدف‌گیری دشمن، و در هر زمان باید عرصه جهاد را به درستی تشخیص داد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رهبر انقلاب در دیدار با مداحان اهل بیت فرمودند: هر تلاش خوب و بجایی، جهاد نیست، جهاد یعنی تلاش برای هدف‌گیری دشمن، و در هر زمان باید عرصه جهاد را به درستی تشخیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان نمونه خدمت اجتماعی به مردم در شرایطی که دشمن با ایجاد فشار اقتصادی سعی در قرار دادن آنها در مقابل نظام اسلامی دارد، جهادی ارزشمند است.

۱۴۰۰ يکشنبه ۳ بهمن | ساعت:15:38 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم مقام معظم رهبری جهاد اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ تعریف جهاد در بیان رهبر انقلاب فیلم/ روایت حاج قاسم از بوسه بر کف پای مادر فیلم/ «مادر آب» فیلم/ ایران رکورددار سقوط نرخ رشد جمعیت فیلم/ پدر شهید مدرسه ساز صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

کلیدواژه: رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد.

به گزارش ایسنا، مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با المیادین گفت: جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد. این‌ها مسائلی است که ما از آن کوتاه نمی‌آییم. مقاومت منتظر عقب نشینی دشمن است؛ دشمنی که شکست آن در میدان ثابت شده است.

البریم در مصاحبه با المیادین افزود: مقاومت همچنان با قدرت در میدان حاضر است.

وی در واکنش به خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا و دیگر کشورها گفت: ما از عرصه‌های آگاهی در آمریکا، اروپا و کشورهای عربی قدردانی می‌کنیم.

پیش از این نیز احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مفاد برگه پیشنهادی جدید برای آتش‌بس در غزه بیش از ۹۰ درصد نسبت به پیشنهاد قبلی تغییر نکرده است. بنابراین حصول توافق بعید است. پیشنهاد مطرح‌شده از سوی رژیم صهیونیستی به مقاومت آنطور که آمریکایی‌ها می‌خواهند جهانیان را فریب دهند، سخاوتمندانه نیست.

احسان عطایا همچنین تصریح کرد پیشنهاد مطرح‌شده دارای خلأهای اساسی و تلاش‌های خبیثانه‌ای است و این پیشنهاد سه و نیم صفحه‌ای از جزئیات سه مرحله‌ای صحبت می‌کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر میان جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس اتحاد در بالاترین سطح خود قرار دارد، بنابراین ما با همه پیشنهادهایی که می‌تواند باعث اختلاف و دودستگی میان فلسطینی‌ها شود، مخالفت داریم.

این عضو جهاد اسلامی همچنین گفت هر گونه تاخیر در حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به دلیل اسکله‌ای است که آمریکا به دنبال ساخت آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است