Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:39:47 GMT

بازگشت لیگ برتر بسکتبال ۲ گروه ۸ تیمی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۰۰۹۳

بازگشت لیگ برتر بسکتبال ۲ گروه ۸ تیمی

فدراسیون بسکتبال در نشست خود به این جمع‌بندی رسید که ۶ بازی تیم‌ها در مرحله دوم گروهی را به امتیازات آنها در مرحله نخست اضافه کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئله امتیازهای تیم‌ها در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال، موضوع جلسه‌ای بود که روز گذشته در فدراسیون بسکتبال انجام شد. تیم‌های حاضر در لیگ پس از دیدارهای مرحله نخست، وارد فاز دوم مسابقات شده و در قالب 4 گروه  4 تیمی به  رقابت ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین برخی مربیان معتقد بودند که امتیازهای مرحله نخست باید در مرحله دوم نیز لحاظ شود چون در این صورت، برگزاری مرحله نخست، بی‌فایده بوده است و مربیان دیگر می‌گفتند که اگر قرار بود امتیازهای مرحله نخست در نظر گرفته شود، چرا مرحله دوم برگزار شد؟

فدراسیون بدون رئیس و دبیر بسکتبال در نهایت به این جمع‌بندی رسید که 6 بازی تیم‌ها در مرحله گروهی دوم را به امتیازهای آنها در مرحله نخست اضافه کند و تیم‌ها در پایان این 6 دیدار، در جدول 8 تیمی مرحله نخست، رتبه بندی شده و وارد مرحله پلی‌آف شوند.

مبهم مثل فدراسیون بسکتبال!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال لیگ برتر بسکتبال بسکتبال مرحله نخست مرحله دوم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت