Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- روز یک‌شنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملات بیش از ۵هزار میلیارد تومان انواع اوراق مالی بودند که البته ۳۱۰۰ میلیارد تومان از این معاملات به عملیات بازار باز بانک مرکزی تعلق داشت. آیفکس در پایان بازار امروز با افت۲۰۱ پله ای مواجه شد و در عدد ۱۷ هزار و۳۵۴ قرار گرفت.

 به نقل از فرابورس ایران، در معاملات روز جاری، سوم بهمن ماه، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی بیش از ۵۱۰۰ میلیارد تومان را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس امروز بیش از ۴ میلیارد برگه انواع اوراق مالی در۱۵۹هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.

شاخص کل تحت تاثیر افت قیمت نمادهای زاگرس، هرمز، شگویا، ارفع، شاوان، کگهر و فرابورس ۲۰۱ واحد افت کرد و در عدد ۱۷ هزار و ۳۵۴ کار خود را به پایان رساند.

نگاهی به ارزش معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز بیش از سه میلیارد و ۵۰۷ میلیون برگه سهام خریدوفروش شده که ارزش این مبادلات بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان بود و نسبت به روز شنبه بیش از ۲۰ درصد رشد کرد.

همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی دادوستد بالغ بر ۴.۲ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان انجام شد. در عملیات بازار باز بانک مرکزی نیز امروز ۳۸ میلیون برگه به ارزش ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان معامله شد که همه این معاملات متعلق به بانک مرکزی بود.

گفتنی است طی دادوستدهای روز جاری نمادهای تجلی، کرمان، سمگا، فجهان، توسن، شگویا و صبا پر تراکنش‌ترین نمادهای فرابورس بودند.

این گزارش حاکی است امروز صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای قچار، حآفرین، تجلی، دتوزیع، دکپسول، اوان و هجرت بود. در مقابل سوی دیگر بازار سهامداران ثتران، زاگرس، کتوکا، تبرک، تاپکیش، شتوکا و مادیرا شاهد بیشترین افت قیمت ها بودند.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازارهای فرابورس میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۵۳.۱۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۳۸۴.۹۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۱۹,۸۳۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳,۱۲۷.۵۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۸,۷۰۹.۸۸۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748263

دیگر خبرها

  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص