Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد روز یکشنبه در آیین" پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی استان خوزستان" با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد در تالار طلائیه اهواز افزود: نماز به عنوان یک‌عمل صالح نباید در کنار سایر اعمال قرار گیرد بلکه نماز خود به تنهایی آیینه تمام نمایی از نیکی ها است  و حافظ تمام ارزش ها است و انسان بدون نماز با داشتن تمام خوبی های جهان جایگاهی در معنویت نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مدیران باید یکی از تعهدات خود را ترویج اقامه نماز قرار دهند اظهار داشت: اگر نماز اصلاح شود تمامی مشکلات در کشور برطرف می شود و  اگر مدیران به نماز و نمازخوان اهمین دهند رفع مشکلات حتمی است.

وی گفت: متاسفانه برخی جوانان ارزش های زندگی اسلامی را فراموش کرده اند که وظیفه مسئولان است تا با تقویت فرهنگ دینی اسلامی و نماز جوانان را در مسیر درست قرار دهند.

وی با اشاره به تغییر کردن سبک زندگی مردم اظهار داشت: سگ گردانی از جمله  فرهنگ غرب است که امروز در برخی مناطق شهری ترویج یافته است  که بایستی با کار فرهنگی و تقویت اعتقادات مردم از این ناهنجاری غربی جلوگیری کرد زیرا که فرهنگ ایرانی اسلامی بسیار غنی است و هیچگاه نباید غرب به الگویی برای جوانان ما تبدیل شود.

امام جمعه اهواز در ادامه  با اشاره به اینکه موضوع اشتغال جوانان یکی از مطالبات جدی جامعه است افزود:برای تربیت فرزندانمان باید به فکر آموزش و مهارت آن ها باشیم.

وی گفت: جوانان امروز به بهانه نبود اشتغال و شرایط بد اقتصادی تشکیل  خانواده نمی دهند که اگر مهارت و حرفه  به آنها بیاموزیم و زمینه اشتغال آنان را فراهم کنیم به راحتی سنت ازدواج هم در جامعه شکل می گیرد و جوانان به آسانی تشکیل خانواده خواهد داد.
وی با بیان اینکه دشمنان از دوران قبل از مهد کودک بر روی کودکان سرمایه گذاری می کنند افزود: از معلم ها خواستارم که از امانت های کشور که دانش آموزان هستند به درستی مراقبت کنند و فرهنگ ایرانی و اسلامی را به آن ها بیاموزند.

برچسب‌ها امام جمعه اهواز رودخانه کارون اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه اهواز رودخانه کارون اهواز امام جمعه اهواز رودخانه کارون اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود