Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@11:09:24 GMT

مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حکم گرفتند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۰۴۲۹

مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حکم گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، در احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، معاونین «پشتیبانی»، «فنی و مهندسی»، «مشارکت های مردمی و جذب سرمایه» و همچنین مدیران «حوزه مدیرعامل و روابط عمومی»، «مجموعه های اسکی دیزین و شمشک»، «فنی و اجرایی» و «امور مالی» منصوب شدند.

طی احکامی جداگانه از سوی مهندس علیرضا عاصم یوسفی، آقایان حمیدرضا رحیمی به عنوان معاون پشتیبانی، محمد محب خدایی به عنوان معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه و سعید ابوالفتحی به عنوان معاون فنی و مهندسی این شرکت منصوب گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محسن خمارلو به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی شرکت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مهدی ملک نیا به عنوان مدیر مجموعه های اسکی دیزین و شمشک، شاهین درستکار به عنوان مدیر فنی و اجرایی و سید مهدی قریشی به عنوان مدیر امور مالی این شرکت منصوب شدند.

کد خبر 5406549

منبع: مهر

کلیدواژه: پیست شمشک پیست دیزین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال زنان هندبال سردار آزمون جام ملتهای آسیا باشگاه پرسپولیس فوتسال تکواندو کشتی آزاد عنوان مدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت‌حیدریه گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل دادرسی تحویل مقامات قضایی شدند.

علی محمدی افزود: با استناد قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور، منوط به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی کشور است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه اضافه کرد: بر این اساس متخلفان از مفاد این قانون به ضبط و مصادره دستگاه مذکور محکوم می‌شوند.

محمدی افزود: چنانچه دستگاه فوق در حفاری غیرمجاز به قصد کشف‌اموال فرهنگی - تاریخی مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر مجازات فوق، مرتکب به یک سال تا سه سال حبس مجازات مقرر در ماده (۵۶۲) قانون‌مجازات اسلامی - مصوب ۱۳۷۵٫۳٫۲ محکوم می‌شود.

شهرستان تربت حیدریه ۳۵۰ اثر تاریخی و گردشگری شناسایی شده دارد که تعداد ۶۲ اثر شامل بنا، محوطه و میراث ناملموس ثبت شده در فهرست میراث ملی است.

دیگر خبرها

  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم