Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:07:03 GMT

لیگ یک / لطیفی همچنان در حسرت پیروزی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۰۶۰۶

لیگ یک / لطیفی همچنان در حسرت پیروزی

دوئل شاگردان علی لطیفی و داوود مهابادی برنده نداشت و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پانزدهم لیگ یک، امروز رایکا بابل با هدایت علی لطیفی در خانه از خوشه طلایی ساوه میزبانی می‌کرد؛ دو تیم انگیزه‌های متفاوتی در مسابقه امروز داشتند، بعد از 3 باخت پیاپی به دنبال رسیدن به اولین برد فصل با هدایت لطیفی بود و در مقابل ساوجی‌ها برای حفظ روند شکست‌ناپذیری و البته رسیدن به جمع مدعیان بالای جدول تلاش می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه نخست دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما نه شاگردان لطیفی و نه شاگردان مهابادی هیچکدام قدر موقعیت‌های به دست آمده را ندانستند تا با درخشش دروازه‌بانان دو تیم توپی از خط دروازه‌ها نگذرد و نیمه نخست با تقسیم امتیازات و نتیجه تساوی دو تیم به رختکن بروند.

در نیمه دوم این مسابقه که در ورزشگاه شهدای سیمرغ بابل در حال برگزاری بود، ابتدا ساوجی‌ها به گل رسیدند توانستند طلسم دروازه رایکا را بشکنند و سعید ابراهیم‌پور سرانجام تسلیم حملات خوشه طلایی شد اما در ادامه شاگردان لطیفی که به دنبال فرار از چهارمین باخت متوالی بودند، حملات پرشماری روی دروازه حریف داشتند و سرانجام مصطفی آقاجانی با شوتی تماشایی دروازه خوشه طلایی ساوه را فرو ریخت تا بازی به تساوی کشیده شود.

در واپسین دقایق مسابقه، امیر میربزرگی هافبک باتجربه خوشه طلایی از زمین مسابقه اخراج شد تا ساوجی‌ها با یک بازیکن کمتر بازی را به پایان ببرند؛ البته اخراج میربزرگی حواشی را هم به دنبال داشت که باعث وقفه در جریان مسابقه شد و داور مسابقه به واسطه این جنجال‌های ایجاد شده 7 دقیقه وقت اضافی اعلام کرد که تغییری در نتیجه بازی در پی نداشت.

 

با این تساوی و تقسیم امتیازات، علی لطیفی در این فصل به اولین امتیاز خود با تیم رایکا رسید و با یک پله سقوط، بابلی‌ها در موقعیت 16 جدول با 15 امتیاز قرار گرفتند؛ در مقابل خوشه طلایی تغییری در جایگاهش ایجاد نشد و با 24 امتیاز در رتبه ششم جدول ماند.

دسته یک رایکا بابل خوشه طلایی ساوه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک رایکا بابل خوشه طلایی ساوه خوشه طلایی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!