Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان ویسی در این بازی یک شروع منظم و هوشمند را در دستور کار خود داشتند به‌طوری‌که نقاط قوت تیم حریف را خنثی و تلاش کردند از نقاط ضعف استفاده لازم ببرند.

خیبری‌ها که بازی را خوب شروع کرده بودند با پرس منطقه‌ای و بستن فضاها اجازه خودنمایی به تیم حریف را ندادند، سپس با گرفتن میانه میدان با بازی‌سازی و استفاده از نقاط مختلف زمین به خلق موقعیت پرداختند که چند موقعیت گل زنی نیز به دست آوردند اما راهی به دروازه قشقایی نداشت تا نیمه اول مساوی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم تیم خیبر سعی بر فشار بیشتر با استفاده از نقاط زمین داشت و با بهره گرفتن از کناره‌ها ضمن بازی‌سازی مدنظر خود در یک ضربه کرنر موفق به گل زنی شدند.

پس از گل فرزاد محمدی در دقیقه ۵۰ و در ادامه بازی خیبری‌ها با روحیه بالاتری بازی کردند تا در دقیقه ۵۵ یک موقعیت خطرناک دیگر به دست آوردند که با خطای دروازه‌بان قشقایی از دست رفت.

قشقایی‌ها که بازی را باخته بودند چند موقعیت نصفه و نیمه به دست آوردند که با سد محکم خیبر راهی به دروازه این تیم پیدا نکردند.

خیبری‌ها در ادامه بازی با تعویض‌های هوشمند خود و فرستادن یار تازه‌نفس بازی را مدیریت کردند، در ادامه بازی خیبر با بازی‌سازی بازیکنان سرعتی خود چند موقعیت گل زنی به دست آورد که راهی به دروازه قشقایی نداشت.

در پایان این بازی خیبر با کسب سه امتیاز ارزشمند ۲۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد.

کد خبر 5407126

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال خیبر خرم آباد تیم فوتبال قشقایی شیراز لیگ دسته اول فوتبال ورزشگاه حافظیه بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا امداد رسانی اردبیل عکس استانها خیبری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، هفته بیست و نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۸ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت با برگزاری دیدار حساس فجر سپاسی و خیبر در شیراز پیگیری خواهد شد.
خیبر و حریف شیرازی در حالی به مصاف هم می‌روند که خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین و فجر سپاسی هم با ۵۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم و همچنان یکی از مدعیان صعود است.
نکته مهم این بازی تقابل بهترین مهاجمان این مسابقات برابر بهترین مدافعان است.
 خیبر تا هفته ۲۹ با به ثمر رساندن ۴۶ گل بهترین خط حمله را دارد و فجر سپاسی هم با دریافت فقط ۱۳ گل عنوان بهترین خط دفاع را یدک می‌کشد.
دیدار رفت با نتیجه ۲ بر یک به سود خیبر پایان یافته بود.

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز