Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اکرام جامعه هدف بهزیستی اولویت کاری ماست و نباید هیچ مراجعه‌کننده‌ای نباید بدون جواب مناسب از این سازمان بیرون برود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی‌محمد قادری بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری اداره‌کل بهزیستی استان قزوین که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، بر لزوم مردمی‌سازی این سازمان تأکید کرد و اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های اجتماعی و مردمی این سازمان استفاده حداکثری را داشته باشیم و هر روز باید بدنه نیروهای مردمی را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کمبود امکانات و تجهیزات در سازمان بهزیستی را یک واقعیت غیرقابل انکار توصیف کرد و گفت:‌ با این حال نقطه قوت اصلی ما همیشه اخلاق و روحیه کاری قوی کارمندان سازمان بوده و هر روز شاهد رقم خوردن صحنه‌هایی زیبایی از همیاری توسط مددکاران بهزیستی هستیم.

قادری با اشاره به تغییر مداوم و مستمر جنس آسیب‌های اجتماعی اضافه کرد: سازمان بهزیستی تلاش می‌کند تا با شناسایی جدیدترین معضلات اجتماعی یک نقش مقابله‌ای فعال و قدرتمند در برابر این آسیب‌ها داشته و از شیوع آنها در جامعه جلوگیری کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود به طیف وسیع مخاطب در سازمان بهزیستی اعم از معلول و افراد آسیب‌دیده اجتماعی اشاره کرد و کفت:‌ به همین خاطر باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌های غیردولتی برای خدمت کردن به جامعه مخاطب بهزیستی استفاده کرده و از شبکه‌های اجتماعی مجازی به شبکه‌های اجتماعی واقعی برسیم.

قادری افزود: در این مسیر نقش گروه‌ها و مؤسسه‌های خیریه مهم است و باید کاری کنیم تا بخش اجرایی کار توسط خیران انجام شود و به این ترتیب جمعیت تحت پوشش بهزیستی کمتر با فرآیندهای اداری درگیر شوند.

یک انتصاب جدید در سازمان بهزیستی کشوررئیس سازمان بهزیستی: 4000 واحد مسکونی برای خانوار دارای 2 فرزند معلول ساخته می‌شودرئیس بهزیستی کشور خبر داد: احصاء و حذف برنامه‌های ناکارآمد بهزیستی در آینده‌ای نزدیک

وی برخورد مناسب با ارباب‌رجوع سازمان بهزیستی را در درجه اول اهمیت دانست و ادامه داد: اکرام جامعه هدف بهزیستی اولویت کاری ماست و نباید هیچ مراجعه‌کننده‌ای نباید بدون جواب مناسب از این سازمان بیرون برود. بنابراین در برخورد با مردم باید شأن و منزلت آنها حفظ شود؛ چرا که همه کارهای ما برای احترام به کرامت انسانی افراد است.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین وزارت کار استانداری قزوین وزارت کار سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟