Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:32:31 GMT

تساوی بدون گل تراکتوری‌ها مقابل گل گهر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۰۹۶۹

تساوی بدون گل تراکتوری‌ها مقابل گل گهر

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و گل گهر سیرجان عصر یکشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید سردار سلیمانی تبریز آغاز شد.

در نیمه نخست این بازی هر ۲ تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه همدیگر خلق کردند ولی به نتیجه ای نرسید و بازیکنان با نتیجه صفر بر صفر به رختکن رفتند.

شاگردان سولدو با شروع نیمه دوم مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند ودر  دقیقه ۵۳ رزاق پور با ضربه مستقیم دروزاه فروزان را با خطر روبرو کرد و در ادامه تیم گل گهر با انجام ضد حمله خود را به دروازه اخباری رساند که ضربه سر بازیکن تیم مهمان را اخباری در اختیار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۶۴ ضربه محکم پیمان بابایی با برخورد به تیرک دروزاه به جایی نرسید.

در دقیقه ۷۳ موقعیت تک به تک سامان نریمان جهان را فروزان مهار کرد. 

تیم تراکتور مقابل گل گهر با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سعید ایران‌خواه، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، علی نجفی(بهزاد سلامی)، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، رضا دهقانی(محمد عباس زاده) و پیمان بابایی صف آرایی کرد.

همچنین تیم گل گهر با ترکیب محسن فروزان، آرمین سهرابیان، امین پورعلی(مسیح زاهدی)، میلاد زکی پور، سیداحمد موسوی(بهنام برزایی)، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری(حسین نوخودکار)، سعید صادقی، مرتضی تبریزی(فرشید باقری)، محمدرضا خانزاده، کی روش استنلی وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را عباس راکی، رحیم حاجی‌پور، مرتضی یوسف شهریاری، فرزاد منصوری و اکبر بخشی‌زاده به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در طول بازی آرمین سهرابیان، کی روش استنلی از تیم گل گهر و محمدرضا اخباری از تیم تراکتور کارت زرد گرفتند.

تیم تراکتور با نتیجه امروز ۱۴ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال و تیم گل گهر با ۲۲ امتیاز در رده هفتم باقی ماندند.

برچسب‌ها تبریز لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز تیم فوتبال گلگهر سیرجان تیم گل گهر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏

به گزارش "ورزش سه"، آلیانز آرنا فردا شب میزبان یکی از مهمترین ‏دیدارهای این فصل فوتبال اروپاست.‏

بایرن مونیخ با هدایت توماس توخل به مصاف رئال مادرید می‌رود. ‏این اولین تقابل مربیان دو تیم نیست. آنها تا کنون بارها در لیگ ‏قهرمانان اروپا و در فوتبال آلمان مقابل هم قرار گرفته‌اند و بررسی ‏آماری نشان می‌دهد توخل در تقابل‌های رو در رو بهتر از کارلتو کار کرده ‏است. ‏

توخل به آمار بازی‌هایش مقابل رئال امیدوار است

توماس توخل در بازی‌های رو در رو با بایرن مونیخ آمار خوبی دارد. او ‏با تیم‌های مختلف تا کنون 8 بار مقابل رئال بازی کرده و در این مدت ‌‏3 بار پیروز شده، 4 بار به تساوی رسیده و تنها یک بار باخته است. ‏

توخل زمانی که مربی دورتموند بود، دو بار با رئال در چمپیونزلیگ 17-‌‏2016 مساوی کرد و زمانی که هدایت پی‌اس‌جی را بر عهده داشت، در ‏فصل 20-2019 یک بار رئال را برد و در بازی دوم هم مقابل آنها به ‏تساوی رسید. او با چلسی در نیمه‌نهایی فصل 21-2020 با رئال یک ‏تساوی و یک پیروزی به دست آ

دیگر خبرها

  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور