Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با قضاوت محمدرضا تارخ به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر از میهمان خود شکست خورد.

این در حالی بود که شاگردان مهدی تارتار و علیرضا منصوریان هر دو در دیدار قبلی خود در جام حذفی برابر پرسپولیس و خیبر خرم آباد حذف شده بودند تا برای جبران آن شکست با انگیزه بالایی پای به این دیدار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این شاگردان علیرضا منصوریان بودند که با گل دقیقه ۱۷ از راه دور طالب ریکانی توانستند دروازه میزبان را باز کنند و تا پایان از تک گل خود محافظت کنند تا سه امتیاز این دیدار حساس را بدست بیاورند و دست پر به آبادان بازگردند.

با برتری در این دیدار نفت آبادان با ۲۲ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفت. ذوب آهن نیز با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم جای دارد.

ترکیب نفت آبادان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، رضا یزدان دوست، فاخر تهامی، محمود مطلق زاده، امید خالدی، امید حامدی فر، مهدی ممی زاده، محمدرضا غبیشاوی، طالب ریکانی، رضا جبیره.

ترکیب ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، سید محمد قریشی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، حسین ابراهیمی، میلاد جهانی، سجاد جعفری، امیر شبانی، محمد خدابنده لو.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان مهدی تارتار علیرضا منصوریان خیبر خرم آباد ذوب آهن خیبر خرم آباد ذوب آهن سید محمد قریشی صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال مهدی تارتار نفت آبادان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی