Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سما امیری یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان داشت: شورای شهر پنجم شیراز از تیم فوتبال بانوان فارس با تصویب مصوبه ای حمایت کرد و برای هر بُرد ۱۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

وی ادامه داد: از شورای ششم شهر شیراز انتظار داریم حداقل یک سوم از آن مبلغی که برای تیم های آقایان در نظر گرفته است، برای تیم بانوان هم در نظر بگیرند زیرا دل شیر می خواهد که تیم فوتبال بانوان در رقابت‌های ملی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین برای تمرین و مسابقه نداریم

مدیر فنی تیم فوتبال فرا ایساتیس با اظهار اینکه زمین برای تمرین و مسابقه نداریم، بیان داشت: هم اینک در زمین نرگس شیراز که استاندارد نیست تمرین و برای مسابقه هم در زمین بی کیفیت ورزشگاه دستغیب بازی می کنیم ، ضمن اینکه ۲ جلسه هم در زمین کوچک چمن مصنوعی حافظیه تمرین می کنم که به هیچ عنوان مناسب نیست.

 وی اضافه کرد: زمین بعثت شیراز که مربوط به آموزش و پرورش است  باید برای هر بازی سه میلیون تومان پرداخت کنیم که در توان باشگاه نیست بخواهد بپردازد ضمن اینکه روزهای بارانی هم تمرین نداریم زیرا زمین کوچک حافظیه به درد تیمی که در زمین بزرگ بازی می کند، نمی خورد و از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس می خواهیم در این زمینه به ما کمک کند زیرا زمین به عنوان اصلی ترین ابزار بازی را نداریم. 

امیری ادامه داد: از آن جا که تیم فوتبال بانوان در دسته یک نمی توانند از بازیکنان لیگ برتری استفاده کنند، ناگزیرشدیم از بازیکنان جوان، چند با تجربه و تعدادی هم بازیکن غیر بومی در ترکیب تیم استفاده کنیم.    

هدف صعود به لیگ برتر است 

امیری  افزود: هدف ما صعود به لیگ برتر است  و می کوشیم این اتفاق خوب و مهم بیفتد هر چند قول ندادیم؛ با این حال نیاز به حمایت شورای شهر و مسئولان استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان داریم تا بتوانیم در لیگ دسته یک نتایج خوبی کسب کنیم و از هیات فوتبال فارس و شیراز هم که امتیاز تیم دسته اولی در اختیار ما گذاشت، سپاسگزاریم.

مدیر باشگاه فرا ایساتیس از مجموعه خیرین ماهان، شرکت مرغ تک و فروشگاه فاتحی که از این تیم حمایت کرده اند نیز تشکر کرد و افزود: حمایت آنها در شرایط سخت اقتصادی  جای تشکر و  تقدیر دارد و گرنه نمی توانستیم از عهده هزینه‌های شرکت در مسابقات برآییم، هر چند نیاز به حمایت شورا برای صعود به لیگ برتر داریم.

مصوبه شورای شهر برای تیم های فجر و قشقایی شیراز

به گزارش ایرنا ،در جلسه سی و پنجم شورای شهر شیراز در یک طرح دوفوریتی با استناد به ماده ۸۰ قانون تشکیلات  شهرداری شیراز مکلف شد به تیم فجر شهید سپاسی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و به تیم قشقایی هم مبلغ ۱۰ میلیار ریال کمک بلا عوض پرداخت شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد  برای تیم فجر سپاسی به ازای هر بُرد در داخل خانه مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و خارج از خانه ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت کند و در صورت حضور در جمع شش تیم لیگ برتر در  نیم فصل لیک مبلغ ۳۰ میلیارد ریال و در صورت  قرار گرفتن در جمع ۶ تیم در پایان لیگ برتر هم مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به تیم فجر کمک شود.     

همچنین  برای تیم قشقایی هم مقرر شد برای هر برد در خانه مبلغ ۵۰۰ مییلون  ریال و برد خاررج از خانه مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت شود ودر صورت قرار گرفتن در جع سه تیم نخست در پایان فصل مبلغ ۱۵ میلیارد ریال و در صورت  صعود به لیگ برتر هم مبلغ  ۳۰ میلیارد ریال به تیم قشقایی کمک شود.

در مسابقات فوتبال بانوان دسته یک کشور هشت تیم شرکت دارند و به صورت رفت بر گشت با هم باز ی خواهند کرد و در پایان دو تیم اول و دوم جدول راهی لیگ برتر در سال ۱۴۰۱ می شوند .

نماینده فارس در نخستین بازی که جمعه یکم بهمن ماه برگزار شد با نتیجه سه بر صفر  تیم ایوبی اسپورت استان گلستان را از پیش رو برداشت وبا تفاضل گل بهتر در رده سوم جدول ایستاد.

پروانه کران خسروی که مربی تیم ملی فوتبال  نوجوانان ایران است ،  سر مربی تیم نماینده فارس را بر عهده دارد.

تیم فرا ایساتیس کران شیراز  در هفته دوم جمعه هشتم بهمن ماه در اصفهان به مصاف تیم تام این شهر خواهد رفت.

در مسابقات فوتبال بانوان دسته یک کشور هشت تیم شرکت دارند و به صورت رفت بر گشت با هم باز ی خواهند کرد و در پایان دو تیم اول و دوم جدول راهی لیگ برتر در سال ۱۴۰۱ می شوند .

برچسب‌ها فوتبال شورای شهر شورای اسلامی شهر شیراز اصفهان شیراز فوتبال بانوان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شورای شهر شورای اسلامی شهر شیراز فوتبال شورای شهر شورای اسلامی شهر شیراز اصفهان شیراز فوتبال بانوان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی