Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «حسن سالم» عضو ائتلاف «فتح» عراق امروز یکشنبه به اقدام برخی سیاستمداران در حمایت از امارات در برابر یمن، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، حسن سالم خطاب به حامیان امارات گفت: آیا وجدان شما هنگامی که جنگنده‌های سعودی اماراتی کودکان یمنی را قتل عام می‌کردند، به لرزه در نیامد؟ وی در ادامه افزود: بدون شک تاریخ، شما را لعنت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجاوز نظامی روز جمعه ائتلاف سعودی که ۸۷ کشته و ۲۶۶ زخمی برجای گذاشت، با نقش فعال امارات به زندان مرکزی صعده موجی از محکومیت‌ها را به دنبال داشت. در همین راستا، شورای عالی سیاسی یمن بیانیه تندی را علیه ائتلاف سعودی صادر کرد.

این شورا در بیانیه خود جنایات اخیر سعودی در الحدیده و صعده را به شدت محکوم کرد. در بیانیه شورای عالی سیاسی یمن آمده است: جنایات سعودی در «صعده» و «الحدیده» بدون مجازات باقی نمی‌ماند. در بیانیه مذکور همچنین عنوان شده است: عربستان و امارات ابزارهای کثیف آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین خطاب به عربستان و امارات گفته است: شما ترسوتر و بزدل‌تر از آن چیزی هستید که بتوانید در میادین نبرد با نیروهای یمنی به مواجهه بپردازید. شما تنها جنایتکارانی هستید که مرتکب قتل می‌شوید. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پاسخ محکمی به شما خواهند داد.

پر واضح است که سلسله جنایات جنون آمیز ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن و به ویژه آخرین جنایت آنها یعنی بمباران زندان مرکزی صعده و به خاک و خون کشیدن صدها یمنی نشأت گرفته از خشم و عصبانیت آنها از حملاتی است که قلب امارات را به لرزه درآورد.

تشدید جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن خود به تنهایی یکی از مهمترین عواملی است که نشان می‌دهد عملیات «طوفان یمن» در قلب ابوظبی تا چه اندازه موفقیت آمیز بوده است.

از سوی دیگر، روز گذشته «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن به بمباران ساختمان ارتباطات این کشور و به تبع آن، قطع کامل اینترنت در کشورش واکنش نشان داد. سخنگوی جنبش أنصارالله در این خصوص تصریح کرده است: بمباران ساختمان ارتباطات که به قطع اینترنت در سراسر یمن منجر شد، حجم شکست میدانی این دشمن بزدل را نمایان کرد.

کد خبر 5407099 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن سالم یمن عراق اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی جنگ 2015 یمن رژیم صهیونیستی آنتونی بلینکن سوریه امارات متحده عربی مسکو واشنگتن ایران لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.


تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.


دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات