Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:36:12 GMT

از «شاهین» فقط یک اسم مانده است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۱۰۵۴

از «شاهین» فقط یک اسم مانده است

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- محمدرحمان سالاری گفت: تحویل گرفتن تیم شاهین شهرداری بوشهر جگر می‌خواست، جرات می‌خواست، خدا را شکرمی‌‎کنم که قدرت به من داد که وارد باشگاه شوم تا بلکه برخی از مشکلات را برطرف کنیم.

او که چند روزی است به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین معرفی شده است، امروز پس از شکست تیم شاهین مقابل استقلال ملاثانی گفت: وضع شاهین از آنچه که مردم می‌دانند، بدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و بدهی فراوان تیم مشکلات اصلی تیم هستند که حل آن‌ها کار یک نفر نیست. شهرداری هم به لحاظ قانونی نمی‌تواند کمک کند و کاملا طبیعی است که کمک نکند، زیرا سرفصل‌هایی که داشتند به طور کامل هزینه شده است.

معلوم نیست مالک باشگاه کیست

سالاری گفت: شاهین نه خصوصی است که مالک برایش هزینه کند نه دولتی و صنعتی است که دولت برایش هزینه کند، معلوم نیست مالک باشگاه کیست. الان به صورت مردمی اداره می‌شود و پیشکسوتان تیم را تا اینجا آورده‌اند.

او گفت: باید به سراغ جذب اسپانسر می‌رفتیم. مذاکراتی داشتیم با یک شرکت کارگذاری برای تبلیغات محیطی که توافق کردیم و اگر هیات مدیره اجازه دهد کار خود را شروع‌ می‌کند.

به گفته او، برخی بازیکنان شاهین بنا به برخی دلایل که یکی از آن دلایل، مالی است، در تمرین و بازی شرکت نمی‌کنند که از ارکان قضائی فدراسیون این موضوع را پیگیری می‌کنیم. مکتب شاهین، مکتب تعصب است و کسی که به باشگاه خود تعصب ندارد، در باشگاه جایی ندارد.

سالاری گفت: از شاهین فقط یک اسم مانده است و دخالت‌های متعدد در مدیریت باشگاه. باید کمک شود که دخالت‌ها کم شود تا بتوان مشکلات را جمع کرد.

اهل جازدن نیستم

او گفت: اهل کنار کشیدن و جازدن نیستم تا زمانی که بخواهند، تعهداتی را که دارم تا لحظه آخر اجرا می‌کنم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید: انتظار داریم که شهرداری به عنوان مالک فعلی تعهدات خود را در حوزه سخت افزاری ایفا کند تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم تیم را تقویت و در لیگ یک حفظ کنیم که خیلی دشوار است.

سالاری گفت: شهردرا و یکی از اعضای شورا پیگیر کار هستند، اما کسان دیگری هستند که نفوذشان از این‌ها بیشتر است. در این دو سه روز به ظاهر حمایت‌ها صورت گرفته است. امیدوارم بتوانیم واجازه بدهند که کارمان را انجام دهیم. به تنهایی نمی‌توانم مشکلات را حل کنم، اما قول می‌دهم نیم‌فصل اگر بودم تیم تقویت شود و برنامه‌ها و بازیکنانی که کادر فنی می‌خواهند، انجام و در اختیارشان قرار گیرد.

بعد از ۲ ماه بی‌تمرینی انتظاری از خودمان نداریم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر نیز گفت: صحبت‌ درباره بازی‌ها تکراری شده است. بعد از ۲ ماه بی‌تمرینی انتظاری نداریم. خودمان هم به این باور رسیدیم که هدف این است که فقط بازی کنیم.

مهدی قنبری گفت: تغییراتی در تیم انجام گرفته که رو به جلو و مثبت است. نواقص زیاد و وحشتناکی داریم که با مدیران جدید امیدواریم رو به جلو برویم.

او می‌گوید: با شرایط بی‌بازیکنی و بی‌تمرینی و بدون امکانات بودن، انصاف هم نیست که برنده بازی باشیم. البته راضی هم نیستیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر معتقد است تاحالا ماموریتشان را به بهترین شکل انجام داده‌اند و با رهانکردن تیم، آن را از سقوط به دو رده پایین‌تر نجات داده‌اند.

قنبری درباره میزان آشنایی با سرپرست مدیرعاملی جدید هم گفت: دوستان ما در تالش و تهران او را می‌شناسند و از مدیران موفق بوده است. الان هم تمام توانش را گذاشته و در همین چند روز نشان داده است که خیلی پشتکار و توانایی دارد. امیدوارم تیم را به سرانجامی برساند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال بوشهر فوتبال ایران شاهین شهرداری بوشهر شاهین شهرداری بوشهر سالاری گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار

فرارو- شاهین دنده‌ای امروز شنبه هشتم اردیبهشت با رشد قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده و همین تغییر در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های کوییک دیده می‌شود.

قیمت شاهین دنده‌ای در بازار آزاد امروز به ۷۷۰ میلیون تومان رسید و خرید کوییک دنده‌ای تیپ GX به‌طور متوسط ۴۵۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.

شاهین اتوماتیک به‌عنوان گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا ۸۶۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و آنطرف معدود تیبا صندوقدار صفرکیلمتر موجود در بازار به طور متوسط ۳۹۷ میلیون تومان آگهی می‌شوند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل ششم اردیبهشت هشتم اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

340 میلیون تومان

340 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

445 میلیون تومان

450 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

455 میلیون تومان

455 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

595 میلیون تومان

595 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

770 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

865 میلیون تومان

865 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر