Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یدالله بوعلی در دیدار با مادر شهیدان فهیمی که در بزرگداشت روز میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم مقام مادر انجام شد، با تبریک این روز فرخنده، گفت: حضرت زهرا (س) عالی ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام است.

او ادامه داد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام جنبه‌های زندگی شخصی و اجتماعی گنجینه درخشانی از سَبک زندگی اسلامی و پیمودن راه سعادت در دنیا و آخرت است و مادران شهدا نیز با بصیرت فاطمی و زینبی در این مسیر گام برداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مادران و خانواده‌های شهدا در اَجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از موثرترین مولفه‌ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم پوشی است.

سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر براساس خاطرات مادران و پدران شهدا، گفت: جنبه‌های مختلف زندگی والدین شهدا گنجینه ای گرانبها از اصول تربیتی و شاخصه‌های خانواده در تراز انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه دست اندرکاران فرهنگی و هنری کشور قرار بگیرد.

او با بیان اینکه پاسداشت یاد و نام شهدا باید در طرح های شهری و برنامه‌های فرهنگی کلانشهر شیراز مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: از حداکثر ظرفیت‌های فرهنگی و هنری سومین حرم اهل بیت (ع) برای معرفی شهدا و فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده شود و یاد و نام شهدا و حماسه آفرینی آنان در طراحی فضا و اِلمان های شهری در نظر گرفته شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار و همه شهدای دفاع مقدس ستارگان درخشان تاریخ انقلاب اسلامی هستند و حماسه آفرینی و ایثار آنان در دفاع از انقلاب اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد.

کد خبر 5407155

منبع: مهر

کلیدواژه: یدالله بوعلی سپاه فجر فارس خانواده شهدا بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا امداد رسانی اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار ششتمد خراسان رضوی در نشست شورای آموزش و پرورش ششتمد، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری، اظهار کرد: همه ما مسوولان وظیفه داریم آموزش و پرورش را در مسیر تعلیم و تربیت کمک کنیم.

حسین ایثارگر افزود: معلمان با مجاهدت خود و خدمت در مناطق محروم، در شکل گیری هویت ایرانی - اسلامی دانش آموزان، به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه شهید مطهری الگویی برجسته برای جامعه فرهنگیان و دیگر اقشار کشور است، گفت: معلمان در کنار اهتمام به علم آموزی، مهارت پروری و مسائل اعتقادی، باید به شبهات ذهن نسل نوجوان در مواجهه با جنگ رسانه ای و روانی دشمن نیز پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم جایگاه و منزلت معلمان همزمان با این ایام اقدامی در راستای قدرشناسی از تلاش های این بزرگواران است.

خداداد فروزنده افزود: گفتمان تکریم معلمان باید در جامعه نهادینه شود، چرا که معلمان با گذشت و فداکاری خود، زمینه ساز آینده درخشان فرزندان ایران اسلامی هستند.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان ششتمد برپا می شود که غباروبی گلزار مطهر شهدا، قدردانی و تجلیل از معلمان برتر از جمله این برنامه ها است.

شهرستان ششتمد چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی