Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:36:01 GMT

۲۱ کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر دامغان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۱۲۹۴

۲۱ کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر دامغان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندر آبادی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به میزبانی سالن جلسات فرمانداری دامغان با بیان اینکه برای هر چه بهتر برگزار شدن جشن‌های دهه فجر ۲۱ کمیته شکل گرفته است، بیان کرد: شرح وظایف هر یک از کمیته‌ها تشریح و تبیین و به مسئولان کمیته‌ها ابلاغ شد که در جلسه آتی باید برنامه‌های نهایی هر یک از کمیته‌ها گزارش داده و جمع بندی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نقش و جایگاه امام راحل و رهبری معظم انقلاب از اولویت‌های تبیین و تدوین برنامه‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، گفت: یکی از وظایف برگزار کنندگان برنامه‌های دهه فجر این است که مردم از خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب مطلع تا با آگاهی بیشتر از عملکرد دولت و نظام به استقبال جشن‌های ایام الله دهه فجر برویم.

فرماندار دامغان با تاکید بر بحث فضا سازی عمومی و آذین‌بندی معابر و میادین در سطح شهرها از سوی شهرداری‌های تابعه و دیگر دستگاه‌های اجرایی گفت: دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا است.

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دامغان نیز در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب و نشان دهنده گسترش مرزهای فرهنگی ایران اسلامی است، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با توجه به شرایط کشور تمام استعداد و نیروهای خود را برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه‌های دهه فجر به کار گیرند همچنین با توجه به شرایط کرونا باید تلاش شود تا برنامه‌های لازم و برنامه‌ریزی شده را در بستر فضای مجازی اجرا کنیم.

حجت الاسلام سید جعفر میرعلی اکبری تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران افزود: با برنامه‌ریزی صحیح و فضا سازی مناسب در برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر تلاش شود.

وی با بیان اینکه طراوت و خلاقیت، انسجام و همدلی ویژگی برنامه‌های دهه فجر باشد، گفت: در برنامه‌ها توجه به جوانان و نوجوانان و مردم محوری مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5407160

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران فرمانداری دامغان بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا امداد رسانی اردبیل عکس استانها دستگاه های اجرایی انقلاب اسلامی دهه فجر برنامه ها کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال