Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ارائه برنامه وزارت صمت برای ساختار صنعت خودرو در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عزت اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پس از جلسه این کمیسیون در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز طرحی درباره ساختار صنعت خودرو ارائه شد و اعضای کمیسیون به بیان نظرات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نسبت به این طرح ایراداتی داشتند که مقرر شد ظرف یک هفته اعضای کمیسیون نظرات خود را مطرح کنند و این نظرات جمع‌بندی شود، سپس جلساتی برگزار شود تا بتوانیم به نظر واحدی برسیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: دولت نباید رقیب بخش خصوصی شود و باید تصدی‌گری در خودروسازی را رها کند و زمینه رقابت را فراهم کند.

اکبری درباره ایراد هیات عالی نظارت به مصوبه واردات خودرو، تصریح کرد: مجلس بر این مصوبه اصرار کرد و این مصوبه به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد.

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس کمیسیون صنایع و معادن مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

کد خبر 848125 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند