Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم‌های تارتار سخت می‌بازند، گل استثنایی ریکانی و اخراج مدافع ذوب‌آهن ما را در مسیر برد قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پس از دیدار صنعت‌نفت آبادان در مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: به تمام مردم آبادان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، تیم‌های مهدی تارتار سخت می‌بازند و چغر و بد بدن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با یک شوت اسثتنایی از طالب ریکانی به گل مهمی رسیدیم. اخراج بازیکن ذوب‌آهن هم در جریان پیروزی ما خیلی تاثیرگذار بود و نباید این را کتمان کنیم.

وی در رابطه با این پیروزی افزود: در ادامه جریان بازی را مدیریت کردیم، چرا که نتیجه بازی مهم‌تر از مالکیت و روندمان در دیدار بود، سه امتیاز این بازی را تحت هر شرایط می‌خواستیم. حتی اگر خوش‌شانس بودیم گل دوم را هم می‌زدیم. به کل مجموعه صنعت‌نفت تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت ادامه داد: هر لحظه ممکن بود نتیجه تغییر کند، ذوب‌آهنی‌ها درحالی‌که ۱۰ نفره بودند باز هم فشار آوردند، این سه امتیاز برای تیمم حیاتی بود، همچنین باید بگویم شکر بعد از گل یکی از بهترین لحظاتم در فوتبال است.

منصوریان در پاسخ به این سوال که صنعت‌نفت در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنی جذب خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: در نقل‌وانتقالات کاری نمی‌توانیم انجام دهیم، مسئولین در تلاشند دریافتی‌هایی که فقط ۱۰ درصد بوده را به ۳۰ و ۵۰ درصد برسانند، جوانان خوبی داریم که فوق‌العاده هستند، فقط تلاش می‌کنیم در نقل‌وانتقالات به سایر تیم‌ها بازیکن ندهیم و تلاش می‌کنیم جوانان را به تی اضافه کنیم.

وی درخصوص دیدارهای آینده تیم‌ملی و همچنین با اشاره به پیوستن سردار آزمون به لورکوزن گفت: افتخار داشتم در تیم‌ملی به‌عنوان بازیکن و مربی حضور داشته باشم، از صمیم قلب برای تیم‌ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم، به‌نظرم بعد از ۲۰ سال بهترین تیم‌ملی را داریم، همچنین به دوست خوبم سردار آزمون بابت انتقالش به بایرلورکوزن تبریک می‌گویم، امیدوارم لورکوزن دری برای رفتن به بایرن و دورتموند باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت در پایان در رابطه با کیفیت چمن فولادشهر خاطرنشان کرد: نسبت به زمانی که اینجا بودم چمن فولادشهر خیلی متفاوت است، نمی‌دانم چه اتفاقی برای زمین افتاده است. زمان سرمربیگری من چمن فولادشهر بهتر از زمین آزادی بود، این زمین برای تیم تارتار بیشتر به تیم حریف کمک می‌کند.

کد خبر 550761

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن صنعت نفت آبادان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نقل وانتقالات صنعت نفت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!

هم‌تیمی مسوت اوزیل می‌گوید او به تعادل اعتقاد دارد و به نظر او افراط و تفریط در هیچ چیزی خوب نیست.

طرفداری | مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه‌های رئال مادرید و آرسنال، پس از خداحافظی از فوتبال در سال گذشته، به سختی مشغول بدنسازی است.

مسوت اوزیل با بدنی عضلانی و حجیم، هواداران فوتبال را شگفت‌زده کرده است. ماریو گومز، هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آلمان اما رویکردی انتقادی به این شکل از بدنسازی اوزیل داشته است. در حالی که برخی از افراد این سخت‌کوشی اوزیل را تحسین می‌کنند، برخی دیگر، مانند گومز، نگرانی‌هایی را در مورد پیامدهای منفی چنین تحول افراطی ابراز می‌کنند. ماریو گومز در گفتگو با پادکست Phrasenmaher دراین‌باره می‌گوید:

اول از همه، این تحسین‌برانگیز است که اوزیل به این شکل به تناسب اندام رسیده است. با این حال، من کسی هستم که به تعادل اعتقاد دارم، چراکه نوسانات و تغییرات زیادی را در هر دو جهت تجربه کرده‌ام و می‌دانم که افراط و تفریط اغلب به هیچ چیز خوبی منجر نمی‌شود.

من نمی‌دانم هدف اوزیل از این کار چیست؟ به نظر کمی اغراق‌آمیز می‌رسد. وقتی از حرفه‌ای می‌آیید که سال‌ها مورد تشویق و تمجید قرار گرفته‌اید، به طور طبیعی به دنبال چیزی هستید که شما را راضی کند. به نظر می‌رسد مسوت حالا این را در باشگاه بدنسازی پیدا کرده است. او همچنین با رونالدو بازی کرده و شاید فکر می‌کند: خب حالا وقت دارم که کمی شبیه کریستیانو شوم. یک کریستیانو رونالدوی کوچک.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان