Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:05:44 GMT

یوونتوس برای انتقال بزرگ آماده شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۱۵۰۳

یوونتوس برای انتقال بزرگ آماده شد

یوونتوس از همین تحرکات برای جذب دوسان ولاهوویچ، ستاره جوان و گلزن فیورنتینا را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به شدت از وجود یک مهاجم گلزن و تمام کننده در ترکیب ثابت خود رنج می برد و تلاش آنها در هفته های اخیر برای جذب مهاجم نیز تا امروز بی ثمر بوده است. دوسان ولاهوویچ، یکی از ستاره های نوظهور فوتبال دنیا مورد توجه تیم هایی چون آرسنال و بارسلونا قرار گرفته و البته یوونتوس نیز می خواهد وارد کورس رقابت برای خرید این مهاجم گلزن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نشریه توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد پس از اقدام اخیر آرسنال برای جذب ستاره فیورنتینا، یوونتوس نیز پیشنهادی برای جذب دوسان ولاهوویچ آماده کرده است.

 

 

به نظر می رسد بیانکونری قصد دارد با پیشنهادی در مجموع 60 میلیون یورویی (رقم ثابت به علاوه پاداش) برای خرید این ستاره صربستانی اقدام کند. البته به نظر این رقم کمتر از مبلغ پیشنهادی 70 میلیونی نقد آرسنال بوده و یوونتوس امیدوار است علاقه خود دوسان ولاهوویچ به ماندن در ایتالیا، فیورنتینا را مجاب به توافق به آنها کند. این بازیکن پیش از این انتقال به لیگ برتر را رده کرده و خود را علاقمند به ماندن در لیگ ایتالیا نشان داده است.

 

ولاهوویچ 21 ساله که تا سال 2023 با فیورنتینا قرارداد دارد، در این فصل در 24 بازی در تمامی رقابت‌ها، 20 گل به ثمر رسانده و یکی از ستاره‌های برتر فوتبال ایتالیا لقب  گرفت است. دوسان ولاهوویچ ترجیح می دهد فصل را با لباس فیورنتینا به پایان برساند، اما یک پیشنهاد خوب ممکن است نظر این بازیکن را عوض کند.

فیورنتینا دوسان ولاهوویچ یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیورنتینا دوسان ولاهوویچ یوونتوس دوسان ولاهوویچ برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین

در استادیوم لندن پیرامون خولین لوپتگی تردید وجود دارد اما دیوید سالیوان تجربه لیگ برتری این مربی را ترجیح می‌دهد. 

طرفداری | پس از ناکامی در توافق با روبن آموریم، مدیران وست‌هم به سراغ خولین لوپتگی رفته‌اند.

به گزارش گاردین؛ پس از ماه‌ها بررسی وضعیت سرمربی اسپانیایی، مدیران وست‌هم مذاکرات تعیین‌کننده‌ای برای انتقال او انجام داده‌اند. در حال حاضر هیچ چیزی نهایی نیست چراکه برخی از اعضای هیئت مدیره وست‌هم اعتقاد دارند خولین لوپتگی مناسب بازیکنان فعلی باشگاه نیست و باید گزینه جوان‌تری جانشین دیوید مویس شود. لوپتگی فرصت هدایت میلان که قصد دارد با استفانو پیولی قطع همکاری کند را نیز خواهد داشت. با وجود علاقه به یک سرمربی جوان، چکش‌های تمایلی برای پرداخت غرامت جدایی روبن آموریم - 13 میلیون پوند - ندارند. تیم اشتایدن، مدیر فنی وست‌هم سرمربی اسپورتینگ لیسبون را انتخاب کرده است. 

دیوید سالیوان، مالک باشگاه وست‌هم در حال ارزیابی وضعیت خولین لوپتگی است. اگر او تردیدهای هیئت مدیره را نادیده بگیرد، سرمربی سابق وولورهمپتون به احتمال زیاد جانشین دیوید مویس خواهد شد. اگر این انتقال با شکست مواجه شود، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان گزینه جایگزین خواهد بود. در کنار فلیک، نام مارکو سیلوا، گراهام پاتر و استیو کوپر نیز در لیست وست‌هم دیده می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم