Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:14:10 GMT

حسینی: امیدوارم تیم مردمی نفت به روند خوبش برگردد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۱۵۲۸

حسینی: امیدوارم تیم مردمی نفت به روند خوبش برگردد

مجتبی حسینی سرمربی پیکان معقتد است استرس بازی سبب شد تا آنها نتوانند از فرصت های خوبشان استفاده کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در یک بازی حساس توانست 3 امتیاز شیرین را در مسجدسلیمان از آن خود کند. خودروسازان ظرف 2 دقیقه، دو بار دروازه نفت را باز کردند و با وجود دریافت یک گل در ابتدای نیمه دوم، موفق به حفظ پیروزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خوب و جوانمردانه ای بود. هر دو تیم سعی داشتند فوتبال بازی کنند. ما به 3 امتیاز این دیدار خیلی احتیاج داشتیم. خدا را شکر توانستیم به 3 امتیاز دست پیدا کنیم.

 

وی درباره افت پیکان در نیمه دوم نیز پاسخ داد: به هر شکل نتیجه 2 بر صفر، نتیجه خطرناکی است. علی رغم تمام سفارشاتی که بین دو نیمه داشتیم، در همان ابتدای نیمه دوم یک گل خوردیم. وقتی نتیجه 2 بر صفر به 2 بر یک تغییر می کند، شرایط سخت می شود.

 

سرمربی پیکان اضافه کرد: در فرصت هایی که داشتیم می توانستیم باز هم به گل برسیم، ولی بازیکنان نتوانستند از موقعیت ها استفاده کنند. در این جور مواقع استرس بازی قالب می شود. باز هم فکر نمی کنم موقعیت خاصی به حریف داده باشیم. باز هم خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز خوب را بگیریم. 

 

حسینی در پایان گفت: تیم خوب نفت مسجدسلیمان با توجه به مردم فوتبالی و علاقه مندان فوتبالی که دارد، مطمئنا می تواند بعد از این تعطیلات می تواند به روند خوبشان بازگردند و بتوانند این تیم خوب و مردمی را جمع و جور کنند و موفق باشند.

مجتبی حسینی (سرمربی) پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی سرمربی پیکان 3 امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران