Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - هزاران نفر از مردم معترض به محدودیت‌های کرونایی در سوئد به خیابان‌های استکهلم آمده و به تصمیمات این کشور درخصوص اجباری بودن واکسیناسیون و محدودیت‌های تازه اعمال شده در این کشور اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری راپتلی همزمان مردم استرالیا، آلمان، بلاروس و فرانسه نیز در اعتراض به همین محدودیت‌ها به خیابان‌ها آمده و مردم شهر درسدن آلمان با نیرو‌های امنیتی درگیر شده و چندین تن از معترضان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شیوع سویه جدید کرونا در اروپا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس، قاره اروپا شاهد اعتراضات مردمی به محدودیت‌های اعمال شده و واکسیناسیون اجباری است. تاکنون مردم کشورهایی چون سوئیس، سوئد، هلند، آلمان، بلژیک، فرانسه و مالت و دیگر کشور‌های اروپایی به طرح گذرنامه سلامت و واکسیناسیون اجباری اعتراض کرده و خواهان برداشتن این قانون شده اند.

بیشترین آمار ابتلا به کرونا نیز در کشور‌های آمریکایی و اروپایی دیده می‌شود. در همین راستا قاره اروپا با ۱۱۲،۸۴۶،۵۹۷ مبتلا و ۱،۵۹۱،۴۶۰ قربانی اولین قاره در ابتلا و میزان مرگ و میر بر اثر کروناست.

سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرده که از افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در قاره اروپا بسیار نگران است. هانس کلوگه، مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر تدابیری در سراسر اروپا برقرار نشود، تا بهار آینده بیش از نیم میلیون مرگ ثبت خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی واکسن کرونا تظاهرات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، دومین اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا، با سخنرانی رئیس جمهور و با حضور مقامات عالیِ کشور‌های آفریقایی از بیش از ۳۰ کشور آفریقایی در تهران برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • اعتراض دانشجویان در آمریکا و اروپا خبر اول رسانه‌های دنیا + فیلم
  • اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا