Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله معینیان بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی شورای شهر گرمسار با بیان اینکه در سال گذشته بودجه مدیریت شهری گرمسار حدود ۵۰ میلیارد بسته شده بود که امسال به حدود ۷۰ میلیارد تومان رسیده است، تاکید کرد: ۷۳ درصد بودجه سال جاری تحقق پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴۲ درصد بودجه شامل هزینه‌های عمرانی بوده و مابقی بودجه, هزینه‌های جاری شهرداری خواهد بود، افزود: در سال ۱۴۰۰ تقریباً دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه دریاچه مصنوعی شده، این دریاچه دو فاز داشت فاز اول شامل: بازارچه، قایقرانی، شهربازی و مجتمع اقامتی فاز دوم: به بخش خصوصی واگذار شده و نیاز به سرمایه گذار دارد.

عضو شورای شهر گرمسار همچنین گفت: دو قرارداد برای المان میدان شهید تفضلی بسته شد قرار داد اول المان حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بابت هزینه‌های اولیه بوده و برای قرار داد دوم حدود ۷۳۵ میلیون تومان هزینه شد که در دهه فجر افتتاح خواهد شد همچنین از جمله کارهای صورت گرفته در کمیسیون عمران شورای شهر گرمسار می‌توان به بازنگری طرح جامع شهری اشاره کرد که در مراحل پایانی قرار دارد.

معینیان با بیان اینکه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری با تعیین معابر مخصوص دوچرخه سواران، پیگیری ایجاد فضای تفریحی مناسب با استفاده از ظرفیت رودخانه حبله رود در گرمسار و پیگیری محل جدید دفن زباله‌های شهری در محل جاده قم و نقشه برداری ۸۵ هکتاری آن از دیگر اقدامات صورت گرفته است، گفت: امیدواریم به زودی شاهد ارتقای طرح‌های حوزه عمران شهری باشیم

رئیس شورای شهر گرمسار نیز در این نشست با بیان اینکه اولویت شورا اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: قبل از تشکیل شورای جدید برخی اهداف و برنامه‌ها ناتمام احصا شده است به عنوان نمونه پروژه دریاچه مصنوعی در پارک پروفسور کردوانی که با تکمیل شدن آن قابل بهره برداری خواهد شد همچنین اصلاح معابر در سطح شهر و پیاده رو و شبکه آب میدان امام گرمسار و حاشیه شهر از دیگر اقدامات حوزه عمران شهری گرمسار خواهد بود.

داوود عابدینی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم شورای ششم رفع موانع و مشکلات در مناطق حاشیه‌ای شهر است برای پیش برد هرچه سریع‌تر در حوزه توسعه معابر مناسب و بخش فضای سبز در منطقه حسین آباد حاج تقی همکاری اداره ثبت اسناد و املاک از مهمترین عامل خواهد بود، بیان داشت: متأسفانه در قانون تعیین تکلیف زمین‌های بدون سند در طرح صدور سند، چهار معیار در نظر گرفته‌اند که یکی از آنها اینکه اگر مالک در دسترس نباشد سند صادر می‌شود که موجب شده برای معبر اصلی ۲۴ متری در طرح جامع شهری، سند مالکیت شخصی صادر شده است لذا در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و از طریق پلیس اقتصادی و دادستان استان سمنان در حال پیگیری حقوقی هستیم.

کد خبر 5407205

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ششم طرح جامع شهری گرمسار اعتبارات عمرانی شهرداری گرمسار توسعه شهری بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا امداد رسانی اردبیل عکس استانها شورای شهر گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • شهر و حیات مدنی