Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه هیات تکواندو قم، در این دوره از رقابت ها محمد حسین ربانی، تکواندوکار قمی در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال در بخش پومسه در جایگاه دوم رقابت های تکواندو کارگری کشور قرار گرفت.

مهدی ابراهیمی دیگر ورزشکار قم با برتری برابر رقبا در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم بخش کیوروگی بر سکوی سوم ایستاد و به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات همچنین بلال سلیمانی و محمد صادق عبداللهی‌پور در بخش پومسه به ترتیب در رده‌های سنی ۴۱ سال به بالا و ۲۵ تا ۳۰ سال عنوان چهارمی را کسب کردند.

 مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور در سه بخش کیوروگی، پومسه و تعادلی در گروه مردان، شامگاه شنبه دوم بهمن ماه جاری در شهرستان کاشان برگزار شد.

در این مسابقات همچنین فردوس چوبین از داوران بین‌المللی هیات تکواندو استان قم از سوی کمیته داوران به عنوان بهترین داور معرفی شد.

برچسب‌ها قم فدراسیون تکواندو اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم فدراسیون تکواندو اداره کل ورزش و جوانان استان قم قم فدراسیون تکواندو اداره کل ورزش و جوانان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند و در روز نخست موفق به کسب ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز شدند.

مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی ۲ برنز در فرم‌های چانگ‌چوان و گون‌شو و هلیا اسدیان یک برنز در نان‌چوان کسب کردند.

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به یک برد و یک باخت رسید. محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکار‌های بخش تالو حسین قبله‌نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا نیز پیکار‌های تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی، محمدرضا ریگی به مصاف حریفان می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران