Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:15:23 GMT

صنعتگران البرز خیرین حوزه سلامت را یاری دهند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۱۸۲۳

صنعتگران البرز خیرین حوزه سلامت را یاری دهند

یداله مالمیر روز یکشنبه در حاشیه همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز مادر گفت: با وجود تلاش وافر مسوولان بهداشت و درمان جهت تامین امکانات در حوزه سلامت، اکنون  کودکانی در بستر بیماری قرار دارند که به‌ لحاظ وضعیت معیشتی در خانواده هایشان برای دریافت خدمات بهداشت و درمان با مشکل مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش خصوصی البرز همواره در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه سلامت حضوری فعال داشته است و اینگونه اقدامات را بستر ساز بهبود رفتارهای خیرخواهانه در راستای سلامت جامعه می داند.

وی ضمن تشکر از صنعتگران البرز که در این  همایش حضور دارند اظهار امیدواری کرد در روز ها و ماه های آتی فعالان اقتصادی استان همچون گذشته همراه با سایر خیرین از فرصت پیش آمده در ارایه خدمات بهداشت و درمان و یاری رسانی به بیماران کم بضاعت جامعه پیش قدم شوند.

نایب رییس  اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی  البرز تصریح کرد: شرایط سخت اقتصادی حاکم در جامعه  قشر کم درآمد را تحت فشار قرار داده است ، لذا انتظار داریم خیرین و مردم از جمله فعالان بخش اقتصاد استانمان در این راستا بیش از پیش مشارکت‌ نمایند.

مالمیر خطاب به صنعتگران البرز گفت: ضروری است  با  ارایه کمک‌های مادی و معنوی در حوزه سلامت در خدمت بیمارانی باشیم  که حتی برای خرید دارو با چالش جدی مواجه هستند.

نایب رییس  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  البرز با سپاس و تقدیر از اقدامات ارزنده خیرین، سمن‌های حوزه سلامت استان افزود: در شرایطی که بسیاری از مردم همچنان با بیماری ناشی از شیوع کرونا دست و پنجه نرم می کنند باید در حوزه سلامت از همه ظرفیت های سازمان‌های مردم نهاد و همیاری مردمی استفاده شود و این مهم مشارکت و عزم ملی را طلب می کند.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت باید محور اهداف ما در ارایه خدمت به جامعه قرار گیرد گفت: مشارکت در حوزه سلامت یک امر فرهنگی است و برای نهادینه شدن  توجه خاص را می طلبد.

استان البرز دارای سه هزارو ۵۰۰ واحد تولید و صنعتی است

برچسب‌ها البرز توسعه اقتصادی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز توسعه اقتصادی بهداشت و سلامت البرز توسعه اقتصادی بهداشت و سلامت حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب